Jump to content

wangcars

Recommended Posts

Geplaatst:

als je wangcars heb uitgespeeld kan je je auto in de showroom van wangcars zette door die auto's in een garage te zette ofso maar in welke garage?

:cya:

Geplaatst:
als je wangcars heb uitgespeeld kan je je auto in de showroom van wangcars zette door die auto's in een garage te zette ofso maar in welke garage?

Auto's die jij in een garage zet blijven (als het goed is) in die garage staan.

Nadat je Wang Cars hebt gekocht zijn er vier missies waarbij auto's moeten worden gestolen, na elk van deze missie komt er een auto in Wang Cars te staan. Klik >hier< voor de vier missies.

succes 8)

Geplaatst:

Nee, er blijven wel 4 auto's in staan. Een Sultan, Uranus, Savanna en een Stratum. Als je een auto in je showroom zet en je saved en laad hem weer in hij weg.

Geplaatst:

Nadat je Wang Cars hebt gekocht zijn er vier missies waarbij auto's moeten worden gestolen, na elk van deze missie komt er een auto in Wang Cars te staan. Klik >hier< voor de vier missies.

succes 8)

die missies heb ik al gedaan maar als je die missies heb gedaan zegt iemand dat je auto''s in een of andere garage kan zette en dat die dan in de showroom van wangcars staan

Geplaatst:

succes 8)

die missies heb ik al gedaan maar als je die missies heb gedaan zegt iemand dat je auto''s in een of andere garage kan zette en dat die dan in de showroom van wangcars staan

Dit kan niet.

Geplaatst:

Garage's heb je nietbij Wang Cars. Je hebt ze wel erachter staan, maar je kunt ze niet gebruiken. Je zal het met de andere garages in San Fierro moeten doen, dan kun je tenminste ook gelijk saven. (Dat kan bij Wang Cars niet)

Geplaatst:
... zegt iemand dat je auto''s ...
Kan je wat specifieker zijn? Wie is die 'iemand'?

weet ni :clown:

IEMAND zegt dat je auto's in een garage moet zette na dat je wangcars heb uitgespeeld en ik heb ni gezegd dat die garage BIJ wangcars hoort :clown: is erges aan de andere kant van de stad... maar kan m ni vinde :clown:

Geplaatst:

De vraag is wat vaag maar misschien is dit wat je bedoelt. Na het kopen van Wang Cars en het doen van de missies unlock je een nieuwe mod-garage (als in Transfender en de Loco Low Co.), waar je een aantal auto's van een paar extra's kan voorzien. De auto's die mogelijk zijn om te modden:

- Elegy,

- Flash,

- Jester,

- Stratum,

- Sultan en de

- Uranus.

Zoals je misschien ziet komen vier van deze auto's in Wang Cars te staan na het behalen van al de bijbehorende missies. Dat zijn namelijk de Sultan, Uranus, Elegy en de Stratum. Ik dacht dat je naar dit verband tussen de auto's in Wang Cars en de garage vroeg, maar dat kan natuurlijk ook verkeerd opgevat zijn van mij.

Nog even de locatie van de mod-shop, die is alhier te vinden. Check het meest links knipperende bolletje, die heeft als het goed is de naam Wheel Arch Angels en dat is de shop waar ik het over heb.

Geplaatst:
De vraag is wat vaag maar misschien is dit wat je bedoelt. Na het kopen van Wang Cars en het doen van de missies unlock je een nieuwe mod-garage (als in Transfender en de Loco Low Co.), waar je een aantal auto's van een paar extra's kan voorzien. De auto's die mogelijk zijn om te modden:

- Elegy,

- Flash,

- Jester,

- Stratum,

- Sultan en de

- Uranus.

Zoals je misschien ziet komen vier van deze auto's in Wang Cars te staan na het behalen van al de bijbehorende missies. Dat zijn namelijk de Sultan, Uranus, Elegy en de Stratum. Ik dacht dat je naar dit verband tussen de auto's in Wang Cars en de garage vroeg, maar dat kan natuurlijk ook verkeerd opgevat zijn van mij.

Nog even de locatie van de mod-shop, die is alhier te vinden. Check het meest links knipperende bolletje, die heeft als het goed is de naam Wheel Arch Angels en dat is de shop waar ik het over heb.

hmm dan had hij t daar zeker over??.... maar thx dat je zei dat die auto's in wang cars staan ^_^

Geplaatst:

- Elegy,

- Flash,

- Jester,

- Stratum,

- Sultan en de

- Uranus.

Is er een verschil tussen 't spel op pc en console? Ik heb het spel op de PS2 en bij mij is 1 v/d 4 auto's in Wang Cars een Savanna, dat weet ik heel zeker. Weet alleen niet i.p.v. welke van de 4 bovengenoemde. De Savanna staat bij mij op de begane grond van W.C. (... ehh is dit een paasei? initialen van wang cars klinkt als een schijthuis :clown: , valt me nu pas op) vanaf de straat gezien 't meest rechts.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...