Big Boss Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Wie weet hoe het liedje heet dat in de intro van Vice City Stories wordt gebruikkt? Ik wil dat graag hebben. 1000ste post! Bewerkt: 31 december 2006 door Big Boss Reageren
SummerBase Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Als ik het zo even uit mijn hoofd doet is dit een zelf gecomponeerd nummer met de naam 'Vice Squad'. Gemaakt door de volgende personen: Stuart Hart, Steven Stern en Thomas Hirschmann. Dit had je trouwens ook met de 'zoekfunctie' kunnen vinden. Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik heb hem gevonden! Bedankt! ××× om te beluisteren. Opslaan? Rechtermuisknop -> Doel opslaan als ... >>> Door SummerBase: Het is niet toegestaan om links te posten naar audio bestanden waarop licenties rusten.<<< Reageren
VforV Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik heb hem gevonden! Bedankt!××× om te beluisteren. Opslaan? Rechtermuisknop -> Doel opslaan als ... >>> Door SummerBase: Het is niet toegestaan om links te posten naar audio bestanden waarop licenties rusten.<<< Dit is niet de intro van VCS, maar van GTA Vice City. De intro van VCS heet toch Vice Squad hoor, SummerBase. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.