geez Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 kan je nog meer vecht kunsten leren dan boxen of een beetje karate? zo ja waar dan?! :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Ben je in LV geweest ? Daar kan je zo'n knietje geven in iemand z'n buik ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ja in LV heb je een below-the-belt gym...bezoek die eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Ga gewoon alle gyms eens af zou ik zeggen dan merk je vanzelf welke vechttechnieken er zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ja grappig als ik nieuwe moves heb geleerd ga ik ze altijd uitteste op de mensen in de Gym :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 of gewoon op gewone mense (of politie) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 die in SF is vet als zi zo'n karate trap doet :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ga dan maar eens naar Las Venturas naar de enige gym daar, Zoals verschillende mensen al zeiden! :lol: Daar kan je iemand een knietje leren geven enso, En em schoppe op de grond :thumbsup: :ahhh: :kickass: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.