carcrash Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Argh, het lukt maar niet :\ Ik vlieg al steeds over de zee naar de corona, maar steeds als ik bij de corona in de buurt kom en er door wil vliegen raak ik een boom ofzo. tips anyone? Reageren
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 als je m vor de PC heb kan je m bij ''savegame aanvraag'' ofzo zette Reageren
carcrash Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 mja, dat heb ik dus niet ps2. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik heb hem ook voor de PS2. Welke route naar de corona toe neem jij? Via de zee, of over land? Er zijn namelijk meerdere mogelijkheden Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Het beste is over de zee te gaan. Je gaat naar de corona vliegen. Dit stukje moet je hoog nemen, ook al sta je even op de radar. Je neemt een lange draai en je gaat door de coronoa. Je gaat weer naar de waterkant en vliegt weer verder. Tip: Vlieg er langs heen en draai om, dan pak je de corona van achter en dan ga je snel terug naar het water. Vlieg niet te laag, als je op de radar komt moet je snel zijn om de corona te pakken. Als het balkje volloopt heb je een probleem. Reageren
carcrash Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik heb hem ook voor de PS2. Welke route naar de corona toe neem jij? Via de zee, of over land? Er zijn namelijk meerdere mogelijkheden via zee, over land knal ik steeds overal tegen :\ Reageren
GTA Monster Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Tja, ik kan niet verder helpen, want als je te hoog vliegt komen er hydra's achter je aan!?!. dus je knalt tegen een boom aan, het is moeilijk om die missie te behalen, (bij mij was het 45 keer ) DUS OEFENEN Greetz, GTA Monster Edit: Ik doe gewoon lekker lomp (voor de lol) Bewerkt: 1 januari 2007 door GTA Monster Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hey GTAliefhebber Ik d8 laat ik ook eens terugkomen op het forum om ff te ranken en mensen te helpen;) Okey ik zal ff proberen uit te leggen op een goeie manier;) Jouw manier om over de zee heen te vliegen is een goed idee. Je moet zorgen dat je bij boten uit de buurt blijft. Bij bruggen moet je er onderdoor (wat goed kan) door vooral door de middelste delen tussen 2 palen die het water in gaan door te vliegen. Zie je die 2 palen die het water in gaan? Vermijd die met het vliegen, scheer over het water. Okey volg de kust naar de corona (dit lukte je al zag ik aan je schrijven). Dan krijg je het bomenprobleem. Je kunt dit stukje redelijk snel doen, je radar zal omhoog lopen bij het volgende: trek op en vlieg met je snelheid door de corona heen. Daarna zie je het strand en daal je weer (kijk uit dat je weer optrekt bij het einde van de daling, anders crash je). Je vliegt weer boven de zee. Volg de zee weer op laag niveau (je radar loopt weer terug). Maak geen paniek over dat je balkje vol loopt bij de bomen, als je het op de manier doet als ik je net vertelde dan moet dat goed lukken. Vlieg op dezelfde manier terug (blijf laag) en vlieg ook laag over de bergen weer naar de landingsbaan. Probeer natuurlijk wel eventuele obstakels op het land te vermijden. Land veilig met afnemende snelheid en je slaagt je missie. Heb je vast al gecheckt, maar zo niet: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...s_Missie:_N.O.E. (de walkthrough van deze site voor deze missie) Groetjes, Lance Vance Dance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.