joppie Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 hey, ik heb de Quarry missies al gedaan hierna heb ik met de Dozer gereden die ik dus in m'n garage heb gezet in de hangar in Verdant Meadows. Hier heb hem ook weer weggehaald maar hij komt nog steeds niet terug in de Hunter Quarry. Wat moet ik nu doen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dat is gewoon puur toeval dat hij er niet staat. Dan moet je even daar weggaan en dan weer terugkomen. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hij spawned daar heus wel, hij staat daar op één plek. De eerste missie is met een dozer, de missies kun je altijd over doen. Dus als ikjou was zal ik of die missie halen of naar een huis gaan. Je zet hem in je garage en schiet hem kapot. Er staat dan ''Mission Failed'', maar de Doze is dan van jou . Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Kan je anders die ding niet krijgen? Reageren
Bling Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Kan je anders die ding niet krijgen? De Dumper kun je echt alleen maar verkrijgen door de Quarry missies te voltooien, of door hem 'tijdens' deze missies te ontvreemden. De Dozer daarentegen kun je wel op een andere manier verkrijgen. Hij is namelijk te vinden op de 'Junkyard', naast de Mount Chilliad. Verder is hij ook nog te vinden in het verre zuidoosten van Las Venturas. Klik hier voor een beter en duidelijker overzicht. Bewerkt: 31 december 2006 door Bling Reageren
joppie Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Kan je anders die ding niet krijgen? De Dumper kun je echt alleen maar verkrijgen door de Quarry missies te voltooien, of door hem 'tijdens' deze missies te ontvreemden. De Dozer daarentegen kun je wel op een andere manier verkrijgen. Hij is namelijk te vinden op de 'Junkyard', naast de Mount Chilliad. Verder is hij ook nog te vinden in het verre zuidoosten van Las Venturas. Klik hier voor een beter en duidelijker overzicht. neej dat is de dozer heb t opgezocht. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Kan je anders die ding niet krijgen? De Dumper kun je echt alleen maar verkrijgen door de Quarry missies te voltooien, of door hem 'tijdens' deze missies te ontvreemden. De Dozer daarentegen kun je wel op een andere manier verkrijgen. Hij is namelijk te vinden op de 'Junkyard', naast de Mount Chilliad. Verder is hij ook nog te vinden in het verre zuidoosten van Las Venturas. Klik hier voor een beter en duidelijker overzicht. Of je kan hem jatten tijdens de missie Deconstruction. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Maar deze heeft ook een cheat : PS2: R2, L1, L1, Right, Right, Up, Up, X, L1, Left PC: ITSALLBULL Edit: kijk eerst op WikiGTA voor je post . Hopelijk heb je er wat aan . Greetz, GTA Monster Bewerkt: 2 januari 2007 door GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.