Jump to content

[TUT] PHPFusion installeren


Gangsta

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gangsta

    15

  • -Omar-

    12

  • Die-hard

    1

  • Woetsha

    1

Kan iemand me beter uitleggen wat je met PHPFusion kan? En wat het preices inhoud? Want het lijkt me wel interessant :)
(...)

Met PHPfusion kun een eigen website maken waar gasten zich makkelijk op kunnen registreren zonder enige moeite. Ook kan je als Superbeheerder zelf:

- Admins aanmaken

- Forums aanmaken

- Nieuws posten

- En vele andere dingen die in je Beheerder-Paneel staan.

(...)

Een uitgebreide site met veel functies, waaronder een forum. Leden kunnen zich registreren, makkelijk op nieuwsberichten reageren. De beheerder kan de hele layout aanpassen. Er zijn gewoon heel veel functies en mods die nog meer functies toevoegen. Handig voor mensen die een mooie, professionele site met PHP willen, maar geen zin hebben om het te leren.

Zie deze site voor wat voorbeelden van sites, zodat je een indruk krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me beter uitleggen wat je met PHPFusion kan? En wat het preices inhoud? Want het lijkt me wel interessant :)
(...)

Met PHPfusion kun een eigen website maken waar gasten zich makkelijk op kunnen registreren zonder enige moeite. Ook kan je als Superbeheerder zelf:

- Admins aanmaken

- Forums aanmaken

- Nieuws posten

- En vele andere dingen die in je Beheerder-Paneel staan.

(...)

Een uitgebreide site met veel functies, waaronder een forum. Leden kunnen zich registreren, makkelijk op nieuwsberichten reageren. De beheerder kan de hele layout aanpassen. Er zijn gewoon heel veel functies en mods die nog meer functies toevoegen. Handig voor mensen die een mooie, professionele site met PHP willen, maar geen zin hebben om het te leren.

Zie deze site voor wat voorbeelden van sites, zodat je een indruk krijgt.

Ja ik wil da maar ik wil eerst een voorbeeldje van zon site zien..

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me beter uitleggen wat je met PHPFusion kan? En wat het preices inhoud? Want het lijkt me wel interessant :)
(...)

Met PHPfusion kun een eigen website maken waar gasten zich makkelijk op kunnen registreren zonder enige moeite. Ook kan je als Superbeheerder zelf:

- Admins aanmaken

- Forums aanmaken

- Nieuws posten

- En vele andere dingen die in je Beheerder-Paneel staan.

(...)

Een uitgebreide site met veel functies, waaronder een forum. Leden kunnen zich registreren, makkelijk op nieuwsberichten reageren. De beheerder kan de hele layout aanpassen. Er zijn gewoon heel veel functies en mods die nog meer functies toevoegen. Handig voor mensen die een mooie, professionele site met PHP willen, maar geen zin hebben om het te leren.

Zie deze site voor wat voorbeelden van sites, zodat je een indruk krijgt.

Ja ik wil da maar ik wil eerst een voorbeeldje van zon site zien..

Hij zei net dat je op deze site wat voorbeelden kon zien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...