ikt Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ik zie soms mensen hun bestanden soms kwijt zijn/perongeluk helemaal verwijderd hebben en die niet terug kunnen hebben Daar heb ik een tooltje voor met zelfgemaakte ''gebruiksaanwijzing'' Zie hier: Download eerst PC Inspector File Recovery. (klik) Installeer het programma. Klaar? Open het programma. En volg de stappen hieronder. 1. Je krijgt een schermpje met Choose Language. Ik gebruik English omdat er niets beters te vinden is . Druk op dat groene vinkje. 2. Nu is er een scherm ganaamd: PC Inspector File Recovery. Bovenaan links van binnen het scherm zie je een prullenbak. Daar gaan we in graaien. Klik daarop. 3. Hij checkt de schijven. Als je een CD/DVD erin hebt scant hij ook. Ook als je aan het branden bent. laat eerst de CD/DVD klaar branden en haal hem er voor het op de prullenbak klikken eruit. Als hij klaar is met scannen komen er de schijven er op te staan. Klik op de schijf waarvan het bestand dat jij mist is opgeslagen. (Voorbeeld: Ik heb een bestand in D: opgeslagen, maar die is kwijt. Dus klik ik op D: ) Klik nu op het groene vinkje. 4. Hij scant die schijf. Nu zie je de inhoud van wat er verwijderd is. Ga naar de map waar het bestand zich in bevond. Haal het bestand terug. Klik er met rechts op en kies:''Save to''. Sla het ergens op, maakt niet uit waar. 5. Als hij klaar is kun je het programma afsluiten en het bestand bekijken/bewerken/uitvoeren/alles ermee doen. Klaar! Bewerkt: 31 december 2006 door ikt Reageren
T@rget Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Handig, maar werkt het altijd? ook als je het programma installeerd nadat je iets kwijt bent? Greetings Doelwitz0r (Zoals de meesten op MTA me noemen Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Je kunt alleen bestanden terughalen, hele programma's kunnen niet, die zijn al uit het register weggehaald dus ziet Windows die niet meer goed. (rofl, doelwitz0r.. ) Reageren
T@rget Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 key dankje Toch wel handig maar wel jammer dat ie alleen bestanden doen geen Programmas toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.