CodeCracker Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hallo, ik ben nieuw hier en ik kom al direct met problemen Ik heb namelijk een video in mijn video map staan, en als ik naar die map navigeer dan crashed mijn explorer, als ik dit vanuit een programma doe zoals mediaplayer crashed alles ook. Rapport verzenden helpt echter niet, kan iemand mij helpen dit op te lossen aub ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hey 'CodeCracker', welkom op het forum! Lastig probleem. Het zou kunnen dat er een virus in zit, in die map ofzo, of in dat videobestand dat je probeert te openen. Laat je virusscanner eens over je computer gaan, om dat te chekken. Programma's om je computer verder op te schonen (zoals Ccleaner, Ad Aware en Hitman) kun je ook gebruiken. Misschien kun je via de zoekfunctie op je computer naar het bestand zoeken, en hem via daar openen (eerst chekken op virus dan natuurlijk). Ik heb geen idee of het lukt, je kunt het eventueel nog proberen. Ik hoop dat het zo gaat lukken, veel succes ermee! Reageren
CodeCracker Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Kan ik met zone alarm scannen dan ? Reageren
Advancegta Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 ZoneAlarm is designed to protect your DSL- or cable-connected PC from hackers. This program includes four interlocking security services: a firewall, an application control, an Internet lock, and Zones. Zone Alarm is dus meer tegen Hackers en een Firewall, je kan het hiermee proberen maar ik raad je toch Nod 32 aan, ik beveel je af om Norton te installeren want daadoor wordt je PC heel sloom. Ik denk niet dat er een oplossing bestaat en daarom ben ik bang dat je de Film opnieuw zult moeten kopen indien je dit nu nog niet hebt gedaan, heb je hem gedownload is er een kans dat je simpelweg de juiste codecs niet hebt maar ik geef je hier weinig kans mee. Voor de zekerheid kan je toch altijd proberen XVID te installeren, die download je hier. Jammer is dat je niet bij de eigenschappen van de Video kan kijken aangezien je al aangegeven hebt dat dan je PC crasht. Zo kunnen we ook niet controleren wat voor een video bestand is en wat de grote ervan is. Indien dit rond de 4 MB is en je bent er zeker van dat het een lange film betreft kan je toch te maken heben met een virus. Ik wens je er veel succes mee! Reageren
CodeCracker Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Nee het ligt ergens rond de 400mb, ik heb net een hoop "codec packs" geinstalleerd en ga nu herstarten ik hoop dat dit werkt. *werkt dus niet, en een virus kan ook niet want eerder deze dag werkte het :s Bewerkt: 31 december 2006 door CodeCracker Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hehe... Dit probleem heb ik ook gehad. Negeer het foutmelding-bericht. Sleep het naar de zijkant ofzo. Verwijder het foute bestand met SHIFT-DELETE. Hij moet nu weg zijn. Klik wat je wilt bij het foutmeldingsvenster. Nu is alles leeg. Doe CTRL-ALT-DELETE Klik op het 1e tabblad: Toepassingen. Klik onderaan op ''Nieuwe taak...'' en voer explorer.exe in. Nu komt alles terug, behalve sommige pictogrammaen in het systeemvak. Maakt niet uit. Alle geopende dingen zijn terug behalve de Windows Verkenner. (Alle mapen die je openhebt.) Nu ben je klaar. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hehe... Dit probleem heb ik ook gehad. Negeer het foutmelding-bericht. Sleep het naar de zijkant ofzo. Verwijder het foute bestand met SHIFT-DELETE. Hij moet nu weg zijn. Klik wat je wilt bij het foutmeldingsvenster. Nu is alles leeg. Doe CTRL-ALT-DELETE Klik op het 1e tabblad: Toepassingen. Klik onderaan op ''Nieuwe taak...'' en voer explorer.exe in. Nu komt alles terug, behalve sommige pictogrammaen in het systeemvak. Maakt niet uit. Alle geopende dingen zijn terug behalve de Windows Verkenner. (Alle mapen die je openhebt.) Nu ben je klaar. Explorer.exe is niet Internet explorer dat is Iexplore.exe. Dus die zou een fout melding moeten hebben. Aller eerst zou je eens je Windowsmedia player kunnen updaten naar de nieuwste versie WMP 11 gratis te downloaden op http://www.microsoft.com. Daarna kan je nog je Internet Explorer updaten naar de nieuwste versie 7.0 dan moet alles werken hoop ik. Ook kan je beter gebruik maken van Firefox, Firefox 2.0 heeft minder gaten in zijn besturings software. Succes er mee. Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Nee, het programma waarmee je je door je computer bladerd is Windows Explorer, dat explorer.exe als procesnaam heeft. Internet Explorer heet iexplore.exe. En hij krijgt een chrash als hij een filmpje selecteerd dat hij binnen zijn PC'tje heeft. Ik heb dit probleem al übervaak gehad, dus vertrouw me maar Reageren
CodeCracker Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Maar het probleem is dat ik 't wil branden, maar dat programma sluit natuurlijk vanzelf ... Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hmmm, probeer het eens te converten? Of te fixen. En kun je het opnieuw maken? Reageren
CodeCracker Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Virtual Dub zecht An out-of-bounds memory access (access violation) occurred in module 'mpeg2dmx'. En AviFixed crasht gewoon *Ik kwam op het geniaale idee om alles te verwijderen, ik begon met codec pack's en toen ik in de video map kwam gebeurde er niets ^^ ik ben ze nu aan het branden zodat ik ze nadien kan weg gooien, probleem is dus opgelost :-) Bewerkt: 2 januari 2007 door CodeCracker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.