Jump to content

Ik zit vast.

Rich-E

Recommended Posts

Mensen de laatste missie die ik heb gedaan is die blinde wuzi ofzo. Het is die misie dat je die vluchtelingen van dat grote schip moet redden bij de docks.

Nou heb ik die gedaan en het enige wat ik nu nog kan doen zijn de Zero missie maar die zuigen egt. Ik had ook gehoord dat je die missies van Zero niet hoeft te doen maar wat dan wel?? ;)

Delen op andere websites

Is dit niet het punt dat je een telefoontje krijgt van die mexicaan ofzo (niet cesar). Zoiets van als je sweet wil helpen kom dan nu naar mijn ranch in de woestijn, en dat je dan dus Las Venturas in mag? meestal als je geen icoontjes meer ziet gaat je telefoon wel binnenkort. en zero's is niet verplicht, ik heb ze ook niet af, en ben wel in LV.

Delen op andere websites

Jah ik heb toch nog een missie gevinden. Was bij de docks een blauw soort smiley ik geloof dat die missie van T-Bone Mendez is. Dat je 4 pakketjes van die motor rijders moet stelen. Maar goed ik had ook nog een tel. van Ceasar gehad voor koerier missies ofzo dus volgens mij zit ik nog lang niet in Las Venturas :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...