michaelfivez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Kan iemand de drivingschool voor mij uitspelen?
SummerBase Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Driving School - Passed! Ik heb de missies van de Driving School voltooid zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je moet een aantal missies doen om de Driving School te voltooien. Dit is om je kunsten te laten zien, je moet de driving school voltooien, om verder in het verhaal te komen ik heb dit verder met succes behaald en nu kun je ook weer verder met je savegame.
michaelfivez Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Driving School - Passed!Ik heb de missies van de Driving School voltooid zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je moet een aantal missies doen om de Driving School te voltooien. Dit is om je kunsten te laten zien, je moet de driving school voltooien, om verder in het verhaal te komen ik heb dit verder met succes behaald en nu kun je ook weer verder met je savegame. Dit is toch niet mijn uitgespeelde game? Het is niet eens mijn versie ? Kan iemand anders dit aub uitspelen?
-Matthijs- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Driving School - Passed! Ik heb de missies van de Driving School voltooid zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je moet een aantal missies doen om de Driving School te voltooien. Dit is om je kunsten te laten zien, je moet de driving school voltooien, om verder in het verhaal te komen ik heb dit verder met succes behaald en nu kun je ook weer verder met je savegame. Dit is toch niet mijn uitgespeelde game? Het is niet eens mijn versie ? Kan iemand anders dit aub uitspelen? Niet jou versie? Mag ik dan vragen welke versie je hebt, ik denk dat je V2 hebt. Waarschijnlijk is SummerBase hem vergeten door de sa_id_convert te halen, zonder hem daar door heen te halen kun je hem ook niet spelen. Ik zal dat dan even doen voor je aangezien SummerBase er niet is. Ik hoop dat hij het nu wel doet, hij zit in de bijlage. Als hij het niet doet moet je hier maar weer aan de bel trekken.
michaelfivez Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Driving School - Passed! Ik heb de missies van de Driving School voltooid zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je moet een aantal missies doen om de Driving School te voltooien. Dit is om je kunsten te laten zien, je moet de driving school voltooien, om verder in het verhaal te komen ik heb dit verder met succes behaald en nu kun je ook weer verder met je savegame. Dit is toch niet mijn uitgespeelde game? Het is niet eens mijn versie ? Kan iemand anders dit aub uitspelen? Niet jou versie? Mag ik dan vragen welke versie je hebt, ik denk dat je V2 hebt. Waarschijnlijk is SummerBase hem vergeten door de sa_id_convert te halen, zonder hem daar door heen te halen kun je hem ook niet spelen. Ik zal dat dan even doen voor je aangezien SummerBase er niet is. Ik hoop dat hij het nu wel doet, hij zit in de bijlage. Als hij het niet doet moet je hier maar weer aan de bel trekken. Bedankt, het werkt Bedankt allemaal (ook degen die het uitspeelde)
Recommended Posts