-Matthijs- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Froodooo, het valt me op dat je steeds dezelfde style voor je signature gebruikt. Nu is dat natuurlijk niet verkeerd maar wat anders zou ook niet misstaan. Het valt me bijvoorbeeld op je vaak Patchwork gebruikt. Uiteraard moet je dat zelf weten maar zoiets moet passen bij het geheel van de signature. Bij deze signature van jou vindt ik het iets te overheersend. Probeer variatie in je signature te brengen door bijvoorbeeld een paar mooie C4D renders, of wat leuke, opvallende brushes te gebruiken. Naast je render heb je waarschijnlijk gesmudged, tenminste, daar lijkt het wel op. Lelijk is het niet, maar het is ook niet echt spetterend, ik zou er wat meer leven in gooien. Probeer eens wat Gradient Maps uit bijvoorbeeld, en zoek dan een mooie blendmode. Verlaag zo nodig de opacity. Je tekst kan ook beter, ik zou de tekst sowieso bij elkaar zetten en niet verspreid over je design, ook zou ik een ander font pakken. En tot slot de border, ik had gewoon een standaard zwarte border gekozen. Zwart vindt ik de overheersende kleur in je signature. Een gele achtergrond staat beter met een zwarte border, dan een zwarte achtergrond met een gele border. Conclusie: Mijn conclusie van mijn verhaal hierboven is dat je wat meer aan de background moet doen. Probeer eens iets nieuws uit, C4D bijvoorbeeld. Gebruik ook Gradient Maps. Het moet levendiger worden. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hallo Froodooo, ik zie dat je wat verbeteringen kan maken, maar ikrate hem nu even voor je. Ik verwacht een V2. Eerste indruk: Achtergrond kan beter (7,5) Achtergrond: Dat zei ik al (7,0) Kleuren: Heel raar gemixt, maar niet slecht (7,0) Render: Scheef, heel leuk gedaan (8,0) Effecten: Niet zo veel aan gedaan (7,5) Tekst: Die is oed gelukt (8,0) Originaliteit: En dat is hij (8,0) Algehele indruk: (7,6/10) Kritiek: Als ik jou was zal ik wat aan de achtergrond doen. Hij is nioet slecht maar ook niet goed. Verder vind ik dat je het hoof van MR. Williams leuk hebt ''bewerkt'' en dat de effecten er niet zo bij passen. Daarom zal ik wat aan de effecten doen.''De linkerkant van Robbie's hoofd is goed, maar de rechterkant weer niet, erg jammer is dat. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Allebei bedankt voor de reacties. Een nieuwe stijl zou inderdaad wel wat beter zijn denk ik. Maar waar kan ik goede C4D renders vandaan halen die ik in mijn Sig kan gaan verwerken? Reageren
j0ry Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Ik vind het heel mooi.En vooral dat die zoon raar hoofd heb.En het lijk wel op een animatcie pop. Een 9/10. Grtzz j0ry Bewerkt: 1 januari 2007 door j0ry Reageren
BigM Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik vind het een leuke sig hoor FRDO (snel gezecht) . Ik vind leuk zoals meerdere al zijden dat hij nu een soort tekening is . Dat vind ik leuk en erg mooi . Ik vind dan alleen weer beetje jammer van de vorm van zen hhoofd . Ik kan niet uitleggen waarom maar ik vind dat gewoon niet zo staan. Je background vind ik gewoon weer heel top . Een brush heete dat dacht ik (sorry heb geen PSP:photoshop )Ik vind knap dat jullie die dingen allemaal kunnen maken in ieder geval . Leuk hoe jij je background ook gemixt hebt met je tekst die bij deze sig toch weer heel leuk naar buiten komt 8,55 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Allebei bedankt voor de reacties. Een nieuwe stijl zou inderdaad wel wat beter zijn denk ik.Maar waar kan ik goede C4D renders vandaan halen die ik in mijn Sig kan gaan verwerken? Het is net een beetje zoeken. Op Gamerenders en op Deviantart kun je wel wat goeie C4d renders vinden. Bij Gamerenders moet je wel geregistreerd zijn, bij Deviantart niet. Ik zou er trouwens ook Gradient Maps bij gebruiken, dat geeft het meestal net iets extra's. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Oke, zal in het vervolg nog even zoeken op dat soort site's voor C4D's. Nog bedankt voor de reacties, j0ry en Speciial_marc.5! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Sorry maar ik vind deze echt niks.. Rare achtergrond, lelijke text (Die van Robbie dan) en zijn kop lijkt helemaal ingedeukt Sorry maar jij kan écht beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.