Ice Banana Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wat vinden jullie van deze serie? =>Mening:Deze serie is gewoon aangenaam om naar te zien,aldus is deze serie al aantal jaar uit,maar et blijft facineren.Moest ik deze serie raten zou ik ongetwijfeld 9.7/10 geven.De geweldige screenplay gewoon! Info BoB: Band of Brothers is een tiendelige televisieserie uit 2001 over de laatste maanden van de Tweede Wereldoorlog. Het is een co-productie van Steven Spielberg en Tom Hanks, waarin de rol van de Easy Company van het 506th Parachute Infantry Regiment, US 101st Airborne Division, in de oorlog wordt getoond. De serie begint met de landing in Normandië (en geeft nog een flashback naar de training die daaraan voorafging) en eindigt in het "Adelaarsnest" van Adolf Hitler, aan het einde van de oorlog. 'Band of Brothers' is gebaseerd op het gelijknamige boek van Stephen Ambrose. Wikipedia Cast Damian Lewis als Maj. Richard Winters Donnie Wahlberg als 2nd Lt. Carwood Lipton Ron Livingston als Capt. Lewis Nixon Matthew Settle als Capt. Ronald Speirs Rick Warden als 1st Lt. Harry Welsh Ross McCall als Cpl. Joseph Liebgott Frank John Hughes als SSgt. William 'Wild Bill' Guarnere Scott Grimes als TSgt. Donald Malarkey Neal McDonough als 1st Lt. Lynn 'Buck' Compton Rick Gomez als Sgt. George Luz David Schwimmer als Capt. Herbert Sobel Eion Bailey als Pvt. David Webster James Madio als Sgt. Frank Perconte Kirk Acevedo als SSgt. Joseph Toye Michael Cudlitz als Sgt. Denver 'Bull' Randleman Richard Speight Jr. als Sgt. Warren 'Skip' Muck Tim Matthews als Cpl. Alex Penkala Dexter Fletcher als SSgt. John Martin Shane Taylor als medic Cpl. Eugene Roe Peter McCabe als Cpl. Donald Hoobler Robin Laing als Pvt. Edward 'Babe' Heffron Matthew Leitch als SSgt. Floyd 'Tab' Talbert Peter Youngblood Hills als SSgt. Darrel 'Shifty' Powers Dale Dye als Col. Robert Sink Nicholas Aaron als Pvt. Robert 'Popeye' Wynn Hugo Metsers III als John van Kooijk Jack Wouterse als een Brabander Tom Hanks als een Engelse officier Wikipedia Bron Jullie meningen en discuties? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Heb ik nog nooit gezien, ik kijk alleen comedy-series, die zijn het leukst. Maar ik zal op TV erop letten, misschien kom ik hem een keer tegen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb hem zelf ook, en ik moet zeggen wat een prachtserie. Echt mooi, alles is goed gefilmd, goed gespeeld en het is super-realistisch. Toen ik het 1e deel zag was ik nog niet overtuigd, maar dat veranderde snel. Je word echt helemaal meegezogen in het verhaal. Ik vond vooral het stuk dat Capt. Ronald Speirs het hele slachtveld overrend erg mooi, wat een inderukwekkende scene. Ik speel zelf nog wel eens Call of Duty 1/2, en het leuke is dat je dan echte oorlog plaatsen (bijvoorbeeld Carentan) weer terug ziet in de film, maar dan denk je hé dat ken ik. Mensen die films als Saving Private Ryan mooi vonden, moeten deze serie zeker gezien hebben! Aanrader! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Al heil Saving Private Ryan Da is een van de beste films ooit gemaakt! zeker met die sniper ... En met die 5 duitsers op die berg,heeltijd granaten overgooien .Die balk tegen die muur die dan een die muur laat instorten,kamertje vol met duitsers ,Cpt zit met handgun op duitse tanks te schieten,ontploft die,dan heb je zoiets van Wtf,komt er een vliegtuig overvliegen Genoeg gezeverd,je moet de film maar eens kijken IB Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Als je BoB en Saving Private Ryan mooi vond en van snipers houdt MOET je Enemy At The Gates zien, gaat over de Russische sniper Vassili Saitsef(ofzo) en dat is de scherpste schutters van het Rode Leger en hij doodt zoveel officieren bij Stalingrad dat de Duitsers ook een sniper inzetten om Vassili te vermoorden en zo begint een grote strijd om wie wie als eerst weet te vinden en dood te schieten. Echt geweldig! Bewerkt: 1 januari 2007 door Clowntje_93 Reageren
Wesley Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Prachtige filmcollectie is dit. Ik heb zelf alle 10 delen al eens gezien. En ik kan dat wel 100 keer overkijken, dat is echt een mooie film! Ik geef deze film een dikke 10/10 ! Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Dit noem ik nog eens film. Ik heb de hele collectie, Saving Private Ryan is ook een prachtige film Deze twee krijgen van mij zeker een dikke 10. Bewerkt: 1 januari 2007 door ArticLight Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Band of Brothers vind ik een briljante serie. Het lijkt realistisch, het acteerwerk gewoon goed. Alles wat een topserie moet hebben. Bewerkt: 1 januari 2007 door Lua Lua 32 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Als je BoB en Saving Private Ryan mooi vond en van snipers houdt MOET je Enemy At The Gates zien, gaat over de Russische sniper Vassili Saitsef(ofzo) en dat is de scherpste schutters van het Rode Leger en hij doodt zoveel officieren bij Stalingrad dat de Duitsers ook een sniper inzetten om Vassili te vermoorden en zo begint een grote strijd om wie wie als eerst weet te vinden en dood te schieten. Echt geweldig! Nog zo'n pracht van een film,zeker in het begin BTW als je van horror houd moet je ook es kijken naar "DeadWatch",een paar soldaten vinden een duitse loopgraaf.Als ze er zijn gebeuren allemaal rare dingen,je kan die fillm wel 2 keer na elkaar kijken,het is zo'n film waarvan het einde weer opnieuw begint echt ook pracht van een film Reageren
j0ry Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik vind de film super leuk.10/10 Grtzz j0ry Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Memphis Belle is ook zo'n film,over een vliegtuig logish genaamd:Memphis Belle.Zitten wel grappige stukken in zeker toen een luchtafweer geschut op die piloots tomaatesoep schoot "Omg my legs my legs!,o euh it was my soup..." Geweldig gewoon Maar ik ben aan het afwijken. Wat vooral raar is dat je in BoB Day of Days een zwart-wit stuk hebt,dat valt ietsiepietsie tegen ... Maar voor de rest is het geweldig,zoals ik al eerder zei IB Bewerkt: 1 januari 2007 door ICE BANANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.