Jump to content

Fraps

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mede-forumleden,

Ik heb sinds vandaag Fraps maar telkens als ik San Andreas heb opgestart dan sluit SA af enkrijg ik de keuze Verzenden, Niet verzenden voor m'n kiezen. Ik heb V1 (gedowngrade). Ik heb ook de benzine-mod van gedownload(overigens niks aan).

P.S. Weet iemand ook hoe je die benzine-mod weer kan deïnstalleren??

Bij voorbaat dank,

VWO-er

Geplaatst:

Mischien zat er een Uninstall bij de Tank Mod? Zoniet dan raad ik je aan om heel simpele GTA San Andreas te herinstalleren en vervolgens opnieuw te Downgraden naar V1. Indien de Tank Mod hiervoor wel werkte en hij er pas sinds Fraps is geinstalleerd mee is gestopt denk ik toch niet dat het aan Fraps ligt want dit programma past namelijk helemaal niks aan aan de game zelf. Mischien heb je op dezelfde dag dat je Fraps installeerde toevallig nog een Mod geinstalleerd? Maargoed, je probleem is gewoon op te lossen door GTA San Andreas te herinstalleren wat naar mijn weten niet al te ingewikkeld is en mischien zit er een Uninstall wizzard bij de Tank Mod maar dit kan ik je niet graganderen. Veel succes ermee!

Geplaatst:

Deze:

main.scm----------data/script

script.img----------data/script

carmods.dat-------data

particle.txd---------models

^^^^^^^

...::Die::...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...