Jump to content

Destroy Targets

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan Destroy Targets niet halen. Het lukt me niet om de vrachtwagens alle 3 kapot te schieten. Ik heb al op WikiGTA gekeken en kom er nog niet uit. Heeft iemand tips ?

Geplaatst: (bewerkt)

Veel oefenen is deze missie gewoon. Je moet ten eerste de helicopter heel goed kunnen besturen, en daarbij ook nog goed kunnen schieten op het goede moment.

Omdat er geen limiet van je raketten zijn, kun je ook de hele tijd als een gek door blijven schieten natuurlijk.

En nog een tip, waardoor ik deze missie heb gehaald: doe het met z'n tweeën. Eéntje doe de besturing van de helicopter en de andere schiet. :puh:

[Edit] Kijk dit ook even door. Ik heb daar met de zoekfunctie in SA Missie Hulp gezocht, op de woorden Destroy Targets.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Ik heb wel een tip voor je. Gebruik niet het 3rd person camerastandpunt, maar het firstperson. Dus dat je je de Hunter niet kan zien. Dan zie je een Target in het midden van je beeld. Schiet je raketten als een vrachtwagen precies in het vierkant komt. En dan gewoon achterelkara doorschieten totdat je ze allemaal geraakt hebt. Voor de bewegende voertuigen raad ik je aan het machine geweer op de Hunter te gebruiken. Veel succes.

Geplaatst:
Ik heb wel een tip voor je. Gebruik niet het 3rd person camerastandpunt, maar het firstperson. Dus dat je je de Hunter niet kan zien. Dan zie je een Target in het midden van je beeld. Schiet je raketten als een vrachtwagen precies in het vierkant komt. En dan gewoon achterelkara doorschieten totdat je ze allemaal geraakt hebt. Voor de bewegende voertuigen raad ik je aan het machine geweer op de Hunter te gebruiken. Veel succes.

Ik zou overigens die rakketen helemaal niet gebruiken. Als je schuin over de vrachtwagens vliegt en de knop van je mitrailleur ingedrukt houdt zullen de vrachtwagens ook allemaal kapot gaan. Ikzelf vindt dit persoonlijk veel handiger dan die raketten. Meestal heb je veel meer tijd nodig met die raketten, je mist er te snel één en je moet met vrij veel precieze schieten. Met dat andere ben ik het wel eens; de rijdende voertuigen kun je ook beter doen met je mitrailleur.

Als je trouwens één van de vrachtwagens gemist hebt in de oefening zou ik direct weer overnieuw beginnen. Het kan zo zijn dat je dan in tijdnood komt omdat je misschien nog moeite hebt met de over gebleven truck, het is net wat je het beste vindt.

En anders weet je het wel hé, dan kan iemand anders hem nog altijd doen in het savegame-aanvraag forum.

Geplaatst:

Je hebt ook goede controls nodig: stel dit in bij je opties. Je gaat naar je control opties, en dan 'redefine controls'. Ik gebruik makkelijke controls waardoor ik goed kan vliegen. Ze staan zo: pijltjes voor te sturen, 'K' om lager te gaan en 'L' om hoger te gaan. En dan nog CTRL om te schieten.

Zoals de anderen zeggen is de mitrailleur veel beter, hij mikt namelijk automatisch op een warmtebron. Vlieg bij de bewegende targets heel laag, en voor de rest goed oefenen en het lukt je wel! :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...