slurfie Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Nou ja, zoals in de titel. Als je niet weet wat ik bedoel moet je maar op WikiGTA naar wapens van SA en dan het wapen met gewoon shotgun als naam, alleen heet die niet zo in de GTA3.IMG dus wil ik het vragen aan iemand of die het wel weet? Greetz Slurfie Reageren
Nickonly Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Chromegun.TXD en Chromegun.DFF Nickonly. Reageren
slurfie Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Chromegun.TXDen Chromegun.DFF Nickonly. Bedankt. Weet iemand ook hoe dat shell/kogel heet die eruit valt als je schiet? Bewerkt: 31 december 2006 door slurfie Reageren
Dynamic Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Volgens mij is dat Bullet.dff en Bullet.txt Weet niet helemaal zeker hoor.l Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.