Koen729 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Misschien zit er wel SPANK (de drug waarin Catalina handelt) in SA! Hoezo? Nou, op K-Rose, de DJ daarvan zegt iets van '...... or I'm gonna put some SPANK in your boots!' en ik hoorde eerder op K-Rose ook al over SPANK praten. Weet iemand hier iets over? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Spank is gewoon een normaal engels woord, het betekent "mep" of "klap". Ik denk niet dat de DJ het over de drug SPANK had. Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Tja, het kan natuurlijk wel. Gezien Catalina/Claude ook in het spel voorkomen denk ik dat ze het over de drug had.. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Technisch gezien kan het niet. Pas toen Catalina bij de Colombian Cartel kwam gingen ze SPANK distributeren. In GTA SA is Catalina nog niet bij de Colombian Cartel, sterker nog, zij en Claude zijn nog niet eens in Liberty City geweest. Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wie zegt dat? Ze ging het pas verkopen toen ze in Liberty was, misschien kent ze die DJ wel Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Zolang daar geen harde bewijzen voor zijn kunnen we aannemen dat dat niet zo is Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) SPANK is dan(in 2001) nog net uitgevonden, omdat het in het echt niet bestaat. Dus in SA hadden ze nog zoiets als SPANK. Clowntje_93 Bewerkt: 31 december 2006 door Clowntje_93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.