Velaro Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Vroeger heb ik veel Photoshop gebruikt, héél lang geleden. Nu heb ik eens iets kleins geprobeert om te herbeginnen. Een n00bsigje dus. Maar ik wil graag commentaar en tips zodat ik het kan verbeteren! Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 De Sig oogt in het begin nogal simpel. Het is een groene achtergrond met een gele ster, drie puntjes linksbovenin, en nog wat tekst (2007 en Velaro) aan de rechterkant. Bij de ster zie ik trouwens ook nog donkere vlekken, wat ik niet zo mooi vind. Je hebt het wel leuk gedaan met het licht-effect, zo word de Sig leuk belicht. Ik vind hem dus nogal simpel, maarja, als je al een heel tijdje Photoshop links hebt laten liggen, moet je rustig aan beginnen. Wat je dus kunt proberen, is Tuts gaan volgen voor meer effecten in je Sig. Want nu is het allemaal te leeg. Cijfers Eerste indruk: 6.5 Achtergrond: 7 Kleuren: 7 Render: 6 (de ster) Effecten: 7.3 Tekst: 6.5 Originaliteit: 6 Algehele indruk: 6.8 Eventuele bonus: 0 Aantal sterren: Een 6.6 gemiddeld. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
j0ry Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik vind hem nogal simpel een 7/10 maar ik snap diet niet.HOT! HOT! Niet komen onder 16 jaar. opties Grtzz j0ry Reageren
Velaro Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik vind hem nogal simpel een 7/10 maar ik snap diet niet.HOT! HOT! Niet komen onder 16 jaar. opties Grtzz j0ry Dat was om meer volk te trekken.. Ja, hij is simpel. 't Was maar even een probeerseltje. Ik heb er nu een gemaakt met een Ford GT (?) render en ja, rate hem maar. Ik heb hem simpel gebrushed, een render opgezet en wat met de effecten gespeeld. Hier is 'ie: Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Die ziet er al beter uit ja. Je hebt de Sig nu meer gevuld met een auto erin. Om de auto zit zeker een lichte stroke of een outer glow ofzoiets, maar in ieder geval vind ik dat niet zo heel mooi staan. Ook heb je nog een plastic wrap over de auto gedaan, wat er mooi uit ziet. Je hebt volgens mij gewoon een achtergrond genomen met een grijze kleur, en daarna met die brushes die op gras lijken eroverheen gebrushed met de kleuren van de auto, en dat ziet er opzich wel leuk uit. Het lijkt nu voor mij wel of de auto over een weg rijdt (grijs asfalt), waar gras langs de weg staat. Al rijd de auto nu wel het gras in. Dan nog de tekst, die ik eigenlijk hier minder vind dan in je vorige Sig. Je hebt hem gewoon maar ergens op de voorruit van de auto geplakt, en met de tekst moet je meestal een beetje meegaan in de Sig. Je kunt hem dan bijvoorbeeld een beetje schuin zetten, en de kleuren van de Sig meegeven, want zo'n witte tekst bij die andere kleuren staat ook niet echt goed. De tekst moet je volgende keer dus even anders aanpakken. En als laatste, een border om je Sig staat ook altijd wel leuk. Nou, na deze lange rate maar even de cijfers dan. Cijfers Eerste indruk: 7.3 Achtergrond: 7.5 Kleuren: 7 Render: 7.8 Effecten: 7 Tekst: 5.5 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 7.3 Eventuele bonus: 0.1 Aantal sterren: Een gemiddelde van 7.2 dit keer. We gaan vooruit! *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.