Jump to content

Guild Wars

Poll  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Welk deel van de GW serie is het best

• Prophesies
      7
    • Factions
      3
    • Nightfall
      1
    • Prop. en Fac.
      0
    • Prop. en NF
      1
    • Fac. en NF
      0
    • Allemaal
      2
    • Ik houd niet van GW (Ook al is de vraag wat je dan op dit topic doet)
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Er zijn nu 3 delen van Guild Wars, welke vinden jullie het best. ik zelf Prophesies, sinds dit het originele idee is en veel afwisselender is dan NF (ik heb Factions niet eens).

Geplaatst:

Ik zelf heb alle delen maar het eerste deel 1 dus prophecies blijft het beste misschien dat dit komt omdat het toch het deel is waarmee ik kennis maakte met Guild Wars. Factions had ik meer van verwacht en vond dat deel erg tegenvallen. Nightfall heb ik een paar dagen na de release gekocht en dat deel vind ik goed met redelijk wat vernieuwing en zekers beter dan Factions maar kan niet tippen aan het 1ste deel.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb alleen Factions, ben vandag maar weer eens begonnen. Omdat ik geen Proph/Nf heb stem ik dus maar nit :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

allemaal, koppel ze alle 3 aan je account voor de meeste skills anders mis je er ziek veel, ik heb factions alleen zowat gekocht voor de skills anders zuigt heel PvP gelijk door je achterstand...

mijn top 3 :

-Prof

-NF

-Factions (dit is een schande)

Geplaatst:
heb alle 3 de delen en vindt Prophecies en NF het beste :*D

Mee eens, ik alle 3 de delen. In Proph en NF ben ik het verst gekomen, in Factions ben ik helemaal niet vergekomen omdat ik die best saai vind. Ik had hem eigenlijk ook gewoon gekocht om m'n verzameling af te maken. Maar als je 1 guildwars wilt kopen zou ik Proph nemen, omdat het daarmee ook gewoon begint ;).

Geplaatst:

Ik heb ze allemaal.

Ook allemaal uitgespeeld.

En ik was er ook gelijk op uitgekeken.

Nu speel ik het bijna nooit meer.

En nee jullie krijgen mijn account niet.

Aleen voor 140 euro.

Alle 3

;)

Geplaatst:

Ik heb een tijdje ook Factions en ik begrijp echt niet waarom iedereen zo loopt te zeiken op Factions, ik vindt het zelf er leuk. Wel is het net als NF best veel van het zelfde maar ik vind Fact. helemaal niet slecht of zo.

Geplaatst:

factions is zown stress spel, vooral dat begin als ik ff me characters door het begin moet slepen (al die gebouwe enz0w, undercity ect.) dat is zown saai stuk :), nightfall hebbe ze weer veel beter aangepakt door weer open vlaktes te maken ect :)

Geplaatst:
factions is zown stress spel, vooral dat begin als ik ff me characters door het begin moet slepen (al die gebouwe enz0w, undercity ect.) dat is zown saai stuk :), nightfall hebbe ze weer veel beter aangepakt door weer open vlaktes te maken ect :)

Maar als ja na de 2de eiland (dus nog meer naar links dan de 2de eiland) dan word het vet :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...