-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 wie wil ff alle vriendinne opzoeke? mag cheate.. en laat al me auto's en motors staan in de garage!!!! P.S. millie is dood (had ik al gevonde..) en denise heeft me gedumt
-Matthijs- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ik moet nu wel de vriendinnen gaan zoeken, maar waarom kijk je dan niet even op WikiGTA? Daar kun je zien waar elke vriendin te vinden en je ziet er ook direct bij wanneer je met haar kan daten, is dat niet veel gemakkelijker? Klik hier om naar de Dates pagina te gaan. Bewerkt: 31 december 2006 door -Matthijs-
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik moet nu wel de vriendinnen gaan zoeken, maar waarom kijk je dan niet even op WikiGTA? Daar kun je zien waar elke vriendin te vinden en je ziet er ook direct bij wanneer je met haar kan daten, is dat niet veel gemakkelijker? Klik hier om naar de Dates pagina te gaan. ik weet ni waar die plaatse zijn heb al gekeke
-Matthijs- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ik moet nu wel de vriendinnen gaan zoeken, maar waarom kijk je dan niet even op WikiGTA? Daar kun je zien waar elke vriendin te vinden en je ziet er ook direct bij wanneer je met haar kan daten, is dat niet veel gemakkelijker? Klik hier om naar de Dates pagina te gaan. ik weet ni waar die plaatse zijn heb al gekeke Goed, ik heb van elke vindplaats van een vriendin een plaatgerond gemaakt. Veel succes ermee! Denise Robinson: Hier heb je geen vindplaats voor, je krijgt haar als vriendin na de missie: 'Burning Desire.' Helena Wankstein: Michelle Cannes: Katie Zahn: Ik weet niet precies op welk plekje je haar vindt, Ze moet ergens op het golfterrein staan met een blauwe pijl boven haar hoofd. Barbara Schternvart: Millie Perkins: Na de missie 'Key to her Heart' krijg je deze vriendind. Bewerkt: 31 december 2006 door -Matthijs-
Recommended Posts