Jump to content

Liberty city mod


GTA GUY

Recommended Posts

Hallo

Ik heb een tijd geleden weer eens Vice City geinstalleerd. En nu zou ik graag

de Liberty City mod erin zetten. Die mod die je liberty city geeft met alle mogelijkheden

van Vice. Ik heb gezocht op internet maar niks gevonden. Weet iemand van jullie waar

ik hem kan vinden ??

Alvast bedankt

Greetz GTA GUY

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik heb een tijd geleden weer eens Vice City geinstalleerd. En nu zou ik graag

de Liberty City mod erin zetten. Die mod die je liberty city geeft met alle mogelijkheden

van Vice. Ik heb gezocht op internet maar niks gevonden. Weet iemand van jullie waar

ik hem kan vinden ??

Alvast bedankt

Greetz GTA GUY

Ik geloof dat je 'Grand theft Auto: State of Liberty' bedoeld. Als dat hem is moet je even kijk op de site van de makers. Op de site wordt gezegd dat de releasedatum op 30 Oktober 2006 is, hij moet dus al uit zijn. Ik kan alleen nog geen download vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik weet zeker dat deze mod al lang uit is. Want ik heb er filmpjes van gezien.

Deze mod is voor Vice City. Je krijgt zo de hele stad liberty City alleen dan met de vliegtuigen en

motors en helicopters van Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een site gevonden die de mod ook (nog) hebben. Ik heb hem al gedownload.

Bedankt voor de snelle hulp.

P.S. Hoe verander je je personage in gta lc ?? gewoon met de img tool ??

Bewerkt: door GTA GUY
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon net zoals bij de gewone GTA's, je hebt het bestand player.bmp, dat is Claude, dingen die je dan van hem gaat bewerken zie je in het spel terug, ik geloof dat je zelf nog wel even een andere erbij moet zetten, ipv player.bmp vervangen. Dit is bij GTA3 en VC hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon net zoals bij de gewone GTA's, je hebt het bestand player.bmp, dat is Claude, dingen die je dan van hem gaat bewerken zie je in het spel terug, ik geloof dat je zelf nog wel even een andere erbij moet zetten, ipv player.bmp vervangen. Dit is bij GTA3 en VC hetzelfde.

Dit gaat over GTA VC dus dat is Tommy :bonk:

Maarja je kan player.bmp openen, en dan kan je de verschillende delen bewerken, opslaan, en het nieuwe bestand in de Skins map zetten.

Je kan ook skins downloaden van internet.

Als je een ander model wilt, moet je met IMG tool player.dff vervangen voor een andere gedownloade model.

Link to comment
Delen op andere websites

Nadeel van skins is alleen dat je ze niet terug ziet in de cutscenes en het alleen werkt in z'n 'Hawai suite'

Ik raad dus wel aan om inderdaad de IMG-Tool te gebruiken, daarmee open je gewoon GTA3.IMG en je zoekt de skin van tommy op. Dan export je gewoon de .TXD van Tommy en dan open je deze in TXD Workshop.. Hier vervang je de texture van het uiterlijk van tommy met de texture van een ander personage, dit is dus ook een .BMP zoals je die ook vind als je naar player skins zoekt. Sla de TXD op en vervang deze dan met de originele, omdat je naam IMG-Tool zelf al aanhaald ga ik ervan uit dat je het wel begrijpt. Mocht het zijn van niet zie dan deze uitleg: >>Klik<<

IMG Tool - >>Download<<

TXD Workshop - Megaupload.com TXD Workshop

Skin op 't internet - >>Download data-base<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...