megamaggot Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik zoek een programma om een .jpg afbeelding te "verwerken" tot een .gif bestand. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Greetz,MM Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dit kan ook gewoon heel gemakkelijk in Paint hoor. Je opent je JPG afbeelding, waarna je hem opslaat als GIF (via Bestand -> Opslaan als / File -> Save as. In Photoshop bijvoorbeeld gaat het op dezelfde manier. Reageren
megamaggot Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dan krijg ik dit: Paint kan dit bestand niet lezen.Dit is geen geldig bitmapbestand,of deze opmaak wordt niet ondersteunt. En photoshop heb ik niet. Greetz,MM Reageren
Goliat Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Vreemd, mischien is er iets mis met je Paint instalatie iets wat ik me bijna niet kan voorstellen. Laat Paint dus maar achterwege. Druk me je rechtermuisknop op het plaatje(als je 'm nog niet hebt geopend in paint, dus gewoon als bestand het pictogram) -> druk op 'Windows viewer voor afbeeldingen en faxen' -> er opent zich dan een programma waar het plaatje te zien is. Druk nu op de diskette onderaan en sla 'm dan op als GIF. Zie ook voor toelichtende informatie de Tut die ik er een aantal maanden geleden voor heb gemaakt: [Tut]Afbeeldingen converteren Reageren
Gangsta Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dit is een programma die JPG naar Gif tovert. Het is wel een trial. http://www.batchconverter.com/download.shtml Reageren
megamaggot Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 kan je zo heel snel véél,bestanden laten convertereen ofzo? Want ik zit dan met zo'n 20 tot 100 betsanden. greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.