Arjen Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Copyright Arjen Alle pixelfonts in mijn database Fonts.rar 04b fonts (4x) Visitor 1 & 2 XG Pixo Bewerkt: 11 januari 2007 door Arjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Maar er was hier toch al een tutorial over userbar maken? Verder heel mooie, duidelijke tutorial. Zeker handig voor beginners(ik dus ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Dit is mijn versie aangezien ik die ander zelf niet goed vind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Volgens mij ben je de link naar het font vergeten. Niet dat het uitmaakt voor mij, ik zoek hem zelf wel, maar misschien voor anderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Volgens mij ben je de link naar het font vergeten. Niet dat het uitmaakt voor mij, ik zoek hem zelf wel, maar misschien voor anderen? http://www.dafont.com/04b-03.font Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Volgens mij ben je de link naar het font vergeten. Niet dat het uitmaakt voor mij, ik zoek hem zelf wel, maar misschien voor anderen? http://www.dafont.com/04b-03.font Inderdaad, die had ik net gevonden. @Arjen: Goeie tut, ik gebruik geen Userbars maar ik heb er wel een paar gemaakt ooit. Hij is goed uitgelegd, zoals de scanlines, dus hij is ook voor beginners. Eigenlijk kan je ook moeilijk een ingewikkelde tut maken over userbars Mooie outcome, ik had een keer zo'n ding gemaakt, alleen toen zat er een rond dingetje aan de bovenkant en de scanlines dichter bij elkaar. Deze is mooier. Hier is mijn outcome: Bijna hetzelfde als die van jou, maarja. Edit: Oeps, ik ben de border vergeten :$ Bewerkt: 2 januari 2007 door Tunix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Ik heb de fonts onder in de eerste post gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 Arjen, waar staat die pencil tool, ik kan hem nergens vinden, ook niet bij de verschillende tools die ik kan kiezen bij de paintbrush. Ik gebruik Photoshop CS. nuke[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 ' date='10 Jan 2007, 22:08:32' post='583036']Arjen, waar staat die pencil tool, ik kan hem nergens vinden, ook niet bij de verschillende tools die ik kan kiezen bij de paintbrush. Ik gebruik Photoshop CS. nuke[NL] Ik zal namens Arjen maar even antwoorden. De Penciltool vindt je onder de Brushtool. Klik met je rechtermuisknop op de brushtool, en selecteer de penciltool.. Zie plaatje. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Hey, heb het effe zitten uitzoeken en zag dat er in de URL-balk .nl vergeten was. Dus hier alvast de goeie (directe) link voor het font. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Hey, heb het effe zitten uitzoeken en zag dat er in de URL-balk .nl vergeten was. Dus hier alvast de goeie (directe) link voor het font. Hehe.. Goed dat je het zegt. Heb ik wel eens vaker last van. Nu is het gefixt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 Bedankt, echt waar ! Ik was al lang opzoek naar een tutorial voor een userbar, eindelij heb ik er 1ntje gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) Bedankt voor het maken van dees tut.. kep mijn eigen userbae gemaakt.. ik moest alleen even de maten hebben van de doorsnee userbar.. edit me post zo effies, kga nu eten.. Bewerkt: 15 januari 2007 door BoDyLoTioN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxRulez Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) die scanline's heb ik gemaakt en nu wil ik ze erin zettem maar ik zie ze niet wat is het of kan het probleem zijn Wil iemand AuB helpen?? EDIt: nee laat maar ik heb het al : 2de EDIt: de userbars zien er te klein uit kan iemand me hier ook mee helpen??? 3de edit: nee laat dat ook maar zitten ik heb het nu Bewerkt: 24 januari 2007 door MaxRulez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Het lukt me niet om de scanlines te importeren. Ik volg gewoon de tutorial, alles lukt tot de scanlines komen. Ik doe wat er staat, geen scanlines te zien. Kan iemand me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.