Jump to content

PS2 kan niet helemaal uit?


gammie_

Recommended Posts

Beste leden,

Ik heb de PS2 slimline (de dunnere versie). Maar als je hem gewoon hebt aangesloten blijft er een rood lampje branden (de PS2 voelt verder niet warm aan) Ik vraag me af waarom blijft er zo'n rood ''stand-by'' lichtje branden? Houd dat in dat hij nog soort van aanstaat? Kan je hem ook helemaal uit zetten of moet je dan persé de stekker eruit halen? Mijn vader vind het stroomverbruik en vind dat ik hem helemaal en anders wel de stekker eruit moet halen i.v.m. stroom verbruik..

Alvast bedankt ;) Groet Global.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    8

  • Nemean^inf

    7

  • Rullez

    5

  • Schno009

    2

Als het goed is, zit aan de achterkant van jou PS2, ook die kleine. een Klik knopje. Drup op deze. En je PS2 zal zichzelf helemaal uitschakelen. Deze moet je echter weer op duwen, als je weer wilt gaan gamen.

Succes :bier:

~Whoop

Link to comment
Delen op andere websites

Nee integendeel, het kost juist minder, Omdat je hem niet telkens aan en uit moet zetten. Wat standby mode kost helmaal gee stroom.

Rullez :t

Dus dan gaa ik het doen bij de ps2 de dikke ik dacht dat het meer stroom zou kosten als je heb stand-by zet .

Grtzz j0ry :t

Bewerkt: door j0ry
Link to comment
Delen op andere websites

De enige optie is dat je de stekker uit je stopcontact trekt, maar ik heb zelf ook de slim line ik heb er geen last van.

:bier:

Ik vind het wel verevelend bedacht hoor, waarom zou je hem niet helemaal uit kunnen schakellen? Toch veel veiliger? Maar verbruikt hij héél weinig stroom, of geen stroom? En dan nog iets als hij dus op stand-by staat wat staat er dan in het apperaat aan? Als ik die makers was hab ik gewoon een simpele ''aan'' en ''uit'' knop bedacht :engel:

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen het lichtje staat aan, En hoezo is een aan het uitknop veiliger. Tegen woordig zijn Hom Cinema sets ETC alleen maar Standby of stekker er uitrekken. Dus dit word hardstikke normaal hoor.

Rullez :t

Nou ik heb ooit gehoord enz. Dat ze je advieseren al je aperatuur zoals tv ect. Gewoon helemaal uittezetten want de stand-by knop is niet helemaal veilig i.v.m. Met warmte van het apperaat en dat het sneller brand kan oplopen.

ps: Verbruikt het eigenlijk geen stroom of super weinig stroom?

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen het lichtje staat aan, En hoezo is een aan het uitknop veiliger. Tegen woordig zijn Hom Cinema sets ETC alleen maar Standby of stekker er uitrekken. Dus dit word hardstikke normaal hoor.

Rullez :t

Nou ik heb ooit gehoord enz. Dat ze je advieseren al je aperatuur zoals tv ect. Gewoon helemaal uittezetten want de stand-by knop is niet helemaal veilig i.v.m. Met warmte van het apperaat en dat het sneller brand kan oplopen.

ps: Verbruikt het eigenlijk geen stroom of super weinig stroom?

Global.

Een klein beetje stroom, hoe moet anders het lampje branden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een klein beetje stroom, hoe moet anders het lampje branden?

Ja dat is waar :clown: Maar gebruikt hij alleen puur een beetje stroom voor dat lampje of ook iets in dat apperaat zodat hij sneller aan gaat ofzo?

Global.

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Een klein beetje stroom, hoe moet anders het lampje branden?

Ja dat is waar :clown: Maar gebruikt hij alleen puur een beetje stroom voor dat lampje of ook iets in dat apperaat zodat hij sneller aan gaat ofzo?

Global.

Ik denk het wel, Stand-By betekent immers startklaar. Dus waarschijnlijk zal er nog wel iets aan staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...