gammie_ Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Beste leden, Ik heb de PS2 slimline (de dunnere versie). Maar als je hem gewoon hebt aangesloten blijft er een rood lampje branden (de PS2 voelt verder niet warm aan) Ik vraag me af waarom blijft er zo'n rood ''stand-by'' lichtje branden? Houd dat in dat hij nog soort van aanstaat? Kan je hem ook helemaal uit zetten of moet je dan persé de stekker eruit halen? Mijn vader vind het stroomverbruik en vind dat ik hem helemaal en anders wel de stekker eruit moet halen i.v.m. stroom verbruik.. Alvast bedankt Groet Global. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Als het goed is, zit aan de achterkant van jou PS2, ook die kleine. een Klik knopje. Drup op deze. En je PS2 zal zichzelf helemaal uitschakelen. Deze moet je echter weer op duwen, als je weer wilt gaan gamen. Succes ~Whoop Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Nee deze zit er niet, Deze PS2 kan alleen standby staan of de stekker moet eruit. Hoe kan je zien dta hij Standby staat, dat is simpel. Ook al is het lichty rood staat hij standby Rullez Reageren
j0ry Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Dat is dan ook k*t.Kost dat geen meer stroom? Grtzz j0ry Bewerkt: 31 december 2006 door j0ry Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Nee integendeel, het kost juist minder, Omdat je hem niet telkens aan en uit moet zetten. Wat standby mode kost helmaal gee stroom. Rullez Reageren
j0ry Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Nee integendeel, het kost juist minder, Omdat je hem niet telkens aan en uit moet zetten. Wat standby mode kost helmaal gee stroom.Rullez Dus dan gaa ik het doen bij de ps2 de dikke ik dacht dat het meer stroom zou kosten als je heb stand-by zet . Grtzz j0ry Bewerkt: 31 december 2006 door j0ry Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Bij de dikere uitvoering weet ik niet of standby minder stroom kost, maar de dunne versie in voor de standby mode gemaakt. Rullez Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 De enige optie is dat je de stekker uit je stopcontact trekt, maar ik heb zelf ook de slim line ik heb er geen last van. Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 De enige optie is dat je de stekker uit je stopcontact trekt, maar ik heb zelf ook de slim line ik heb er geen last van. Ik vind het wel verevelend bedacht hoor, waarom zou je hem niet helemaal uit kunnen schakellen? Toch veel veiliger? Maar verbruikt hij héél weinig stroom, of geen stroom? En dan nog iets als hij dus op stand-by staat wat staat er dan in het apperaat aan? Als ik die makers was hab ik gewoon een simpele ''aan'' en ''uit'' knop bedacht Global. Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Alleen het lichtje staat aan, En hoezo is een aan het uitknop veiliger. Tegen woordig zijn Hom Cinema sets ETC alleen maar Standby of stekker er uitrekken. Dus dit word hardstikke normaal hoor. Rullez Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Alleen het lichtje staat aan, En hoezo is een aan het uitknop veiliger. Tegen woordig zijn Hom Cinema sets ETC alleen maar Standby of stekker er uitrekken. Dus dit word hardstikke normaal hoor.Rullez Nou ik heb ooit gehoord enz. Dat ze je advieseren al je aperatuur zoals tv ect. Gewoon helemaal uittezetten want de stand-by knop is niet helemaal veilig i.v.m. Met warmte van het apperaat en dat het sneller brand kan oplopen. ps: Verbruikt het eigenlijk geen stroom of super weinig stroom? Global. Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Het verbruikt een klein beetje stroom, En echt gevaarlijk is het echt niet. Alleen tijdens onweer, dit staat ook in de boekjes die ik overigins helmaal heb gelezen. Rullez Bewerkt: 1 januari 2007 door Rullez Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Alleen het lichtje staat aan, En hoezo is een aan het uitknop veiliger. Tegen woordig zijn Hom Cinema sets ETC alleen maar Standby of stekker er uitrekken. Dus dit word hardstikke normaal hoor. Rullez Nou ik heb ooit gehoord enz. Dat ze je advieseren al je aperatuur zoals tv ect. Gewoon helemaal uittezetten want de stand-by knop is niet helemaal veilig i.v.m. Met warmte van het apperaat en dat het sneller brand kan oplopen. ps: Verbruikt het eigenlijk geen stroom of super weinig stroom? Global. Een klein beetje stroom, hoe moet anders het lampje branden? Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Een klein beetje stroom, hoe moet anders het lampje branden? Ja dat is waar Maar gebruikt hij alleen puur een beetje stroom voor dat lampje of ook iets in dat apperaat zodat hij sneller aan gaat ofzo? Global. Bewerkt: 1 januari 2007 door Global Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Een klein beetje stroom, hoe moet anders het lampje branden? Ja dat is waar Maar gebruikt hij alleen puur een beetje stroom voor dat lampje of ook iets in dat apperaat zodat hij sneller aan gaat ofzo? Global. Ik denk het wel, Stand-By betekent immers startklaar. Dus waarschijnlijk zal er nog wel iets aan staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.