Jump to content

PS2 kan niet helemaal uit?


gammie_

Recommended Posts

Dat onderzoek richt zich waarschijnlijk op veel brandoorzaken, ze laten het alleen lijken alsof het op hun energierekening bespaart, zodat meer mensen erop letten. Neem telefoonladers:

De blindstroom die ze trekken word alleen maar omgezet in warmte. Hij blijft die warmte genereren, maar door de luchtstroming eromheen word die afgevoerd. Stel dat je hem helemaal afdekt, of in een kastje stopt of wat dan ook, dan kan hij zijn warmte niet meer kwijt. Gevolg: Ding word warm, steeds warmer tot hij uiteindelijk in de fik vliegt.

Hetzelfde met playstations. Ik had het over de verliezen in de voeding, dat is gewoon warmte. Het oppervlak van een PS is genoeg om z'n warmte normaal kwijt te kunnen (is zelfs heel erg weinig) maar stel dat je hem volledig inpakt; zelfde verhaal.

Mooi dit laat ik zo me vader even allemaal lezen :clown: Krijg ik hopelijk geen gezeur meer dat het stroom verbruikt en de stekker er alsong uit moet. Verder staat mij PS2 in een laatje van een kastje, wat verder geen warmte tegenhoud. Net even aan de PS2 gevoeld hij voelt gewoon ijkoud aan. :) Dus dat bewijst ook maar weer dat het echt super weinig vrebruikt.

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    8

  • Nemean^inf

    7

  • Rullez

    5

  • Schno009

    2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...