michelIII Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Heej ik heb een vraag ik wil graag weten of je op de ps2 ook mods kunt krijgen. zoja hoe dan??? alvast bedankt Reageren
j0ry Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wat zijn mods wiel je meer uitleg geven. Kan ik je misschien helpen. Grtzz j0ry Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Heej ik heb een vraag ik wil graag weten of je op de ps2 ook mods kunt krijgen. zoja hoe dan??? alvast bedankt Nou nee, de kans dat er mods zijn voor PS2 is toch wel minimaal. Volgens mij zijn er geen mods voor de PS2, ik ben in ieder geval nog niets iets tegenkomen. Mochten er wel mods zijn, dan heb je keuze uit een schaars aantal. Als je wilt modden moet je hem toch echt voor de PC hebben, daar heb je handenvol, wat zeg ik, sites vol met mods. Wat zijn mods wiel je meer uitleg geven. Kan ik je misschien helpen.Grtzz j0ry Mods zijn dingen om het spelen leuker te maken, je veranderd iets in het spel zelf. Dat kan van alles zijn, een auto maar het kan bijvoorbeeld ook een nieuw eiland zijn. Reageren
Goliat Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Er zijn wel mod mogelijkheden voor de PS2 Alleen niet in de vorm zoals je deze voor de PC hebt, daar kun je het simpelweg instaleren wat meestal niet meer dan een paar minuten kost. Op de PS2 heb je eigenlijk ook niet echt mods waarbij je ze download en ze op een schijfje brand, wel is er een programma genaamd ARMAX wat een soort van cheat programma is waarmee je ook kan modden en savegames instaleren. Zie hier voor meer info: Ewoud over ARMAX Volgens mij is 't idee achter ARMAX dat je dus ook je PC aan je PS2 kan koppelen, of de CD aan de PS2 zo iets. Net als veel mensen hier weet ik niet veel over. Wat ik wel weet is dat 't mogelijk is máár dat de het heel lastig is waardoor je eigelijk als je wilt modden de PC versie zal moeten kopen. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik weet er ook maar bar weinig van, maar als mensen een pentium 4 (echt waar ) in een ps2 kunnen installeren, zou je ook moeten kunnen modden (toch?). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.