j0ry Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Hallo een vriend van mij heb deze gamaakt. Wat vinden jullie er van. Ik vind het wel grappig.Ik geef het een 9/10 Bewerkt: 31 december 2006 door j0ry
Nemean^inf Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Die heeft een vriend van je niet gemaakt en deze bestaat al heel erg lang. Trouwens ik vind er niks grappigs aan en je moet hier je eigen graphics showen.
j0ry Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Die heeft een vriend van je niet gemaakt en deze bestaat al heel erg lang.Trouwens ik vind er niks grappigs aan en je moet hier je eigen graphics showen. Hij zeg dat die al zelf heb gemaakt
Nemean^inf Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Is het niet deze bestaat al zo lang.
j0ry Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Is het niet deze bestaat al zo lang. Fijn dat je het zeg wist ik niet dat hij loog.Sluit die topic ander maar. Als dat plaatje tog al bestaad Mij exucces Grtzz j0ry
Nemean^inf Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hoef je geen Excusses voor te zeggen ik zeg het alleen maar deze bestaat al zo lang...
gammie_ Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hallo j0ry, mijn eerste indruk van ''plaatje'' is: Moet dit nou? Ik vind de bedoeling ervan een beetje raar.. Eigenlijk slaat het nergens op als hij nou nog zwaaide of iets anders en hij was ''zelf'' door jou gemaakt zou ik zeggen gaaf met de effecten dat hij een beweging kan maken ect. Maar als hij en door een vriend is gemaakt, wat dus niet zo is, en met deze beweging ''bedoeling'' vind ik het waardeloos. Conclusie: je kan veel beter zelf een sig of een bewegend plaatje maken! Global
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Lekkere vriend heb jij. Een vriend die vieze dingen van Mario in gedachten heeft, op de computer Deze ken ik al, hij bestaat al heel lang. Dus zeg je vriend dat hij heeft gelogen en nu zijn excuses je aan moet bieden.
j0ry Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Lekkere vriend heb jij. Een vriend die vieze dingen van Mario in gedachten heeft, op de computer Deze ken ik al, hij bestaat al heel lang. Dus zeg je vriend dat hij heeft gelogen en nu zijn excuses je aan moet bieden. Jaa inderdaat
Recommended Posts