museeuw56 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 bij een van de missies van ryder moet je een vorklift gebruiken bij de guard.iemand tips daarvoor want die is echt moeilijk te besturen en hoe pak je zo'n krat op(ps ik speel op playstation2) Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Welkom op het forum! Ik zal je even de uitleg geven, ik heb San Andreas ook op de PS2 en hij valt echt wel mee. Deze missie heet Robbing Uncle Sam. Een makkelijke missie. Eerst rijd je naar het punt wat aangegeven word. Je moet de poort openschieten en daarna alles inladen. Je pakt de Corklift en je pakt de kratten. Een krat pak je door de vork onder de pallet te rijden, daarna druk je de rechter analoge-stick naar beneden en hij gaat naar boven. Ik zal als ik jou was de bovenste stand doen, zo kun je omdraaien en gelijk de pallet in de Mule doen. Je moet wel soms bewakers neerschieten, want Ryder wordt de hele tijd beschoten door bewakers. Als je alle kratten hebt gehad moet je terug rijden naar huis, pas op voor de Patriots die je achtervolgen. Alles wordt ook aangegeven in het spel, hoe je de Vorklift moet besturen. In deze missie moet je dozen gaan jatten bij het leger. Rij naar de haven toe met Ryder. Daar aangekomen maak je de schakelaar van de poort open zodat Ryder naar binnen kan rijden. Doe dit door over het muurtje te klimmen en op de schakelaar te schieten die zich aan de binnenkant bevindt. Schiet wel eerst de bewaker dood. Maak nu ook de schakelaar van de loods kapot zodat de loods open gaat. Binnen in de loods zitten nog 2 bewakers die je moet neerschieten. Pak de heftruck, zoek 6 dozen en zet die in jullie bestelbus. Je moet af en toe wel afstappen om wat soldaten dood te schieten, anders gaat Ryder dood. Als je 6 dozen hebt, rij je met Ryder naar de plaats waar je de dozen moet afleveren. 2 Patriots achtervolgen jullie. Probeer ze van je af te schudden. Je kan Ryder dozen op de Patriots laten gooien door middel van het toeteren met de bestelbus Tips Je kan de eerste poort eventueel dicht laten en alvast naar de loods gaan. Zodra de 4 bewakers dood zijn kun je in betrekkelijke rust de kisten vast klaar zetten buiten en daarna de poort opendoen voor Ryder. Pas als de bestelbus staat komen er meer soldaten. Zodra je geweervuur hoort stap je uit en help je Ryder, want hij mag niet sterven. Als je met de bestelbus wegrijdt kun je Ryder de kisten laten gooien, maar als je gewoon op de weg blijft en geen rare dingen doet zullen de Patriots geen enkele belemmering vormen (meestal rijdt er 1 zichzelf al te pletter) Beloning + Respect Als je nog vragen hebt over de missie, of misschien iets anders, kun je dat hier vragen . Bewerkt: 31 december 2006 door Toni Caprioni Reageren
BaasB Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) bij een van de missies van ryder moet je een vorklift gebruiken bij de guard.iemand tips daarvoor want die is echt moeilijk te besturen en hoe pak je zo'n krat op(ps ik speel op playstation2) Ik citeer: Heftruck PS2 X=Vooruit Vierkantje=Achteruit Linker joystick naar links=Links Linker joystick naar rechts=Rechts Rechter joystick naar voor=Tanden Omhoog Rechter joystick naar achter=Tanden Omlaag Dat is de Heftruck besturing voor op de PS2. Het werkt in feite zo: Je zorgt dat de vork van de heftruck helemaal naar beneden is (dat doe je door de rechter analoge stick naar achteren te duwen). Dan schuif je de vork onder een krat, en zorg je ervoor dat de vork van de heftruck zover mogelijk naar boven gaat (dat doe je door de rechter analoge stick naar voren te duwen). Dan kun je als het goed is heel simpel het krat verplaatsen. Ik maak wel even wat plaatjes voor de duidelijkheid. EDIT: Iets te laat. Maar ik zal nog wel even de plaatjes maken. EDIT 2: Het nadeel van een gedeelde computer is dat er ook wel eens andere mensen op de computer willen. Ik mocht nu gelukkig, na een uur, weer op de computer, en heb de plaatjes voor je: Dit is de rechter analoge stick: En hier een videotje (GIF afbeelding) waarop je het beste kunt zien hoe je zo'n krat nou kunt optillen: Klik. Ik geef de directe link, omdat het plaatje te groot is om zo op het forum te plaatsen. Zoals je ziet, eerst doe ik de vork helemaal omlaag, en dan schuif ik de vork onder de heftruck. Dan doe ik de vork omhoog, en kan ik gaan rijden. Het krat staat, zoals je ziet, wel een beetje scheef op de vork, maar dat maakt niet echt uit, het gaat gewoon goed. Succes. Bewerkt: 31 december 2006 door BaasB Reageren
museeuw56 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 thanks iedereen Reageren
museeuw56 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 ik heb het nog 3 keer geprobeerd maar altijd gaat ryder dood wanneer ik nog 2 dozen moet stapelen.ik gebruik de truc dat je dozen al buiten zet.maar waar moet je de dozen dan zetten naast elkaar? Reageren
Arjen Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Als het echt, maar dan ook echt niet lukt kan je de missie door iemand anders laten doen. Dat kan in dit forum. Je weet hoe de missie gaat. Tenminste, je moet dus die dozen inladen en dan weg zien te komen. Dit staat ook op WikiGTA. Ups, ik dacht dat je San Andreas op PC had. :o Bewerkt: 1 januari 2007 door Arjen Reageren
the max Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 ik had hier ook moeite mee. eigenlijk is hij best makkelijk als je weet hoe je m moet doen. mijn tactiek is als je schoten hoort er meteen naar toegaan en afknallen en ff wachten totdat er nog eentje komt en dan die afschieten, dan weer 1 of 2 dozen inladen Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ik heb het nog 3 keer geprobeerd maar altijd gaat ryder dood wanneer ik nog 2 dozen moet stapelen.ik gebruik de truc dat je dozen al buiten zet.maar waar moet je de dozen dan zetten naast elkaar? Je moet die dozen in die auto zetten Reageren
-eend- Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 je moet ook af en toe ryder helpen met vermoorden tot ze weer dood zijn en dan kan je weer verder met dat ene met de heftruck en zo door gaan.. Reageren
Rullez Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik hielp Ryder meestal erg veel, dus doe bijv 1 doos erin. Dan help je Ryder.... Dat blijf je herhalen, dan komt het vanzelf wel goed. Rullez Reageren
GTAVC Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) en nadat je genoeg dozen heb ingeladen komen er nog patriots die drive-by's uitvoeren dan moet je gewoon rustig rijden hier en daar en sluiproute nemen en eentje rijd zichzelf meestel wel aan bonken en de andere kan je uitschakelen door kisten te gooien en je moet zo weinig mogelijk botsen want anders kan ryder dood gaan Bewerkt: 4 januari 2007 door GTAVC Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ryder helpen Deze missie is opzich niet moeilijk, ik heb hem voor de PC, maar ik zal toch nog een paar tips geven. Wanneer je aan het inladen bent, kijk dan altijd even hoe het met Ryder gaat. Help hem dan ook als hij in de problemen zit, dus gewoon uitstappen. De soldaten komen van verschillende kant, maar die staan meestal in open veld en zijn dus makkelijk neer te schieten. Je kan het beste Ryder helpen wanneer er 2 mannetjes aankomen, natuurlijk kan je ook om de box gaan helpen. Behendigheid Bij deze missie draait eigenlijk alles om behendigheid. Zo'n hefttruck is natuurlijk moeilijk om te besturen. Mijn tip is dan ook, druk rustig op je knoppen en draai rustig, want 1 tikje is vaak al genoeg. Deze vervoersmiddelen zijn namelijk héél gevoelig qua besturing! Achtervolging Er komen 2 patriots aan, die proberen je weg te versperren. Rij rustig en rij de snelste weg. Denk goed na bij iedere bocht, want één kan al fataal zijn! Het gaat om concentratie en behendigheid. Draai op tijd, want het is best een zware vrachtwagen, draai dus op tijd de bocht in, zodat je niet tegen de huizen op rijd. Ook kun je door te toeteren de boxen laten gooien door Ryder. Doe dit op het goede moment! In een bocht, of een smalle weg, zonder grote uitgangen is het beste, dan móeten ze erover heen rijden. Veel succes met de missie! Reageren
cilic Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 bij een van de missies van ryder moet je een vorklift gebruiken bij de guard.iemand tips daarvoor want die is echt moeilijk te besturen en hoe pak je zo'n krat op(ps ik speel op playstation2) ik heb het ook moeilijk ik speel op mijn lap top en weet niet hoe ik de vorklift omhooh en om laag moet doen ik zit echt met men handen in het haar wil iemand mij helpe Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) bij een van de missies van ryder moet je een vorklift gebruiken bij de guard.iemand tips daarvoor want die is echt moeilijk te besturen en hoe pak je zo'n krat op(ps ik speel op playstation2) ik heb het ook moeilijk ik speel op mijn lap top en weet niet hoe ik de vorklift omhooh en om laag moet doen ik zit echt met men handen in het haar wil iemand mij helpe Je moet gewoon heel goed opletten en zodra je iemand ziet, meteen neerknallen, het is wel steeds uit je wagen stappen maar ja. Forkliftding krijg je omhoog/omlaag met Num 8 en Num 2 geloof ik. Bewerkt: 21 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Wijst Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ja dat klopt Blue Yoshi 97, je moet in de missie van Ryder als je die dozen met wapens moet gaan stelen moet je wel voordat je de doos opakt de vorken van de heftruk helemaal omlaag doen.En je moet af en toe uit je heftruk om Ryder te gaan helpen, anders wordt hij dood geschoten en is het Mission Faillet ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.