Jump to content

vorklift

Recommended Posts

Geplaatst:
bij een van de missies van ryder moet je een vorklift gebruiken bij de guard.iemand tips daarvoor want die is echt moeilijk te besturen en hoe pak je zo'n krat op(ps ik speel op playstation2)

ik heb het ook moeilijk ik speel op mijn lap top en weet niet hoe ik de vorklift omhooh en om laag moet doen ik zit echt met men handen in het haar wil iemand mij helpe

Je moet gewoon heel goed opletten en zodra je iemand ziet, meteen neerknallen, het is wel steeds uit je wagen stappen maar ja. Forkliftding krijg je omhoog/omlaag met Num 8 en Num 2 geloof ik.

Ja maar op de meeste laptops staat er geen nummeriek gedeelte. Dus je zal even bij Options wat moeten veranderen. Ik weet niet precies wat maar ergens moet je wel bij 'in car' de nummers '2', '4', '6' en '8' zien staan. Deze heb je ook nodig bij Cesar Vialpando. Ikzelf speel San Andreas ook op de laptop en speel het met 'J', 'H', 'K' en 'U'.

Good luck!

Geplaatst:

je kan op je laptop Numlock aanzetten

en dan zijn de toetsen rechts als als een numlockpad ingeschakelt ( als het goed is zie je kleine cijfertjes bij de letters staan rechts ergens )

en dat moet je dan maar steeds snel wisselen

en ik denk dat het makkelijkste spelen is met de w,a,s en d

dat is met meeste spellen lopen dus makkelijk als je dat ook bij GTA zo insteld.

en op de Playstation 2 doe je die vorklift omhoog en omlaag met de rechter analoge stick.

Geplaatst: (bewerkt)

Aangezien jij waarschijnlijk geen numerieke gedeelte op je laptop hebt moet je dus zelf even de toetsen instellen, doe dat in het menu als volgt:

- Options

- Controller Setup

- Redefine Controls

- Vehicle Controls

Dan zie helemaal onderaan vier 'Special Ctrl' instellingen staan, degene die jij moet instellen zijn: Special Ctrl Up om de vork omhoog te doen en Special Ctrl Down om de vork omlaag te doen. Deze toetsen zullen dan voor alle voertuigen werken die een apart beweegbare gedeelte hebben zoals bijvoorbeeld de Packer en de Towtruck.

Veel succes :sigaar:

Edit: Je gebruik deze toetsen later ook om van de Hydra de stuwaandrijving te draaien, je zal de Hydra later in de missie Vertical Bird tegenkomen.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

ja zet je die 2 knoppen ff op een fijne plek binnen handbereik voor die missie

en daarna als je ze niet echt meer nodig hebt bijf op Home en Delete ofzo ( voor als je er weereens inzit als je niet met een missie bent en het dus niet zo nodig hebt ).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...