Nemean^inf Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) http://img247.imageshack.us/img247/7640/sigz0rsem4.png Als je wilt kan ik voor de Battlefield players ook zo'n sig maken op aan vraag. C&c Edit: En mijn nieuwe ava: http://img184.imageshack.us/img184/6960/avaz0rsui1.png Bewerkt: 31 december 2006 door -supremecars- Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dan ga ik jouw signature even raten, ik zie gelijk dat er niet veel effecten op staan. Eerste indruk: Goed (8,0) Achtergrond: Niet veel aan gedaan (7,5) Kleuren: Past er bij (7,5) Render: Ik zie gelijk waar het over gaat! (8,0) Effecten: Die zijn er bijna niet (7,0) Tekst: Zonder tekst heeft hij geen nut (7,5) Originaliteit: Dat is hij (8,0) Algehele indruk: (7,6/10) Kritiek: Dat komt omdat het eigenijk geen signature is, vind ik, maar goed gedaan. Doe wel wat meer aan de effecten en hij is verder goed. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Achtergrond hoeft niet veel aan gedaan te worden bij een vector style. Bedankt voor de rating. Reageren
BigM Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Je hebt net zoiets gemaakt als ik nu heb . Mijn sig is mijn kenmerk op battlefield 2142 . Ik Vind die van jou er mooi. Leuk hoe jij je rang erin hebt gezet (moet bij mij nog gebeuren) . Mooi die nederlandse vlag en je naam . Ik vind hem leuk en orgineel . 9 (mijn sig is een dog tag , je weet wel zo'n soort ketting) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Bedankt voor de rate Marc. Reageren
Arjen Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Mooi ontwerp supremecars! Natuurlijk heb ik ook opmerkingen. Wanneer ik het ontwerp in 1 flits bekijk zie ik onduidelijke tekst en een dikke witte border. Misschien kan je deze border een halve pixel kleiner maken (cijfer komma cijfer -> 2,5). De tekst is ook onduidelijk, als je de anti-aliasing verandert in 'None' zal je een duidelijkere tekst hebben. Gebruik anders een pixelfont. Als ik er iets langer naar kijk, zie ik ook dat de render in de afbeelding witte cuts heeft. Als je dit simpel weghaalt met de eraser en er een zachte drop shadow onder gooit (bv. Normal, 35%, Distance 1, Size 2 of 3). Voor de rest vind ik dit echt iets nieuws en erg mooi. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 He Arjen, Bedankt voor de tips ik moet even me rank veranderen dus kan ik gelijk de tips die jij gaf toevoegen. Bedankt! Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Supremecars, mooi duidelijk strak ontwerp. De schaduw valt me direct op, want die zit goed achter de witte border verschuilt. De maat van de border is niet al te dik en dat maakt hem tot een echt randje om het zo maar even te zeggen. De Vector art is mooi verschuild achter het geheel en dat maakt hem tot een volwaardig design. Het is klein, maar het weergeeft toch kwaliteiten waar je trots op mag zijn. Als ik in ga zoomen op jouw design merk ik dat er redelijk veel effecten in verwerkt zijn. De overlappingen zijn in mijn opinie ook erg goed gelukt, en daar heb ik alleen maar mijn complimenten voor. Verder is de Battlefield 2 personage op de signature goed in het zwart terecht gekomen wat hem minder opvallend maakt, ook daar vinden we weer een goed overlapte border die goed gecombineerd is met het geheel. Verder is alles goed bewerkt en de transparante doorgang is ook niet verkeerd. Het enige waar ik me licht aan stoor is de tekst, ik had hem beter verdeeld, maar hoe ik dat gedaan had zou ik niet weten, Volgens mij zit er in de achtergrond waar de tekst op staat ook een overgang, als dat zo is dan is het mooi gedaan qua kleur. Verder ziet de Avater er ook redelijk goed uit en ik kan eigenlijk niet veel meer er over zeggen, mooi design, strak en simpel (niet lullig bedoelt, want de meeste designs zijn het mooist wanneer ze simpel opgebouwd zijn dan kan er natuurlijk nog wel heel veel tijd inzitten wat ook gewaardeerd wordt.) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Bedankt Summerbase voor de mooie kritiek, wat Arjen zei dat ik de border op 2,5 pixel moest zetten is niet gelukt, het is of 2 of 3... Bedankt voor de rate!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.