Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Zoals jullie zien is het het gene wat je in mijn documenten ETX heb, nou heb mijn opa eindelijk een computer met Xp erop. Maar hij wat waar ik een screen van heb gemaakt een beetje dom, Hij wil het dus ook graag weg hebben. Maar wel XP behouden. Dus de vraag luidt, Hoe haal ik het weg. Rullez Reageren
Die-hard Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Bij die 3 kadertjes telkens op dat pijltje rechtsboven drukken, zou moeten werken. Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ja daar was ik ook al achter,. maar ik wil die hele cheiding weg hebben. Dus ik wil alleen maar Documenten zien of Deze computer ETC. Rullez Reageren
Arjen Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Dat kan je niet weghalen. Dat hoort er bij. Ik snap ook niet zo goed waarom je dat wilt weghalen. Het is niet irritant naar mijn mening. Als je je resolutie hoger zet, wordt het menuutje vanzelf kleiner en heb je er ook minder last van. edit Toch wel.. Zie hieronder. >< Bewerkt: 1 januari 2007 door Arjen Reageren
Ewoud Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Map openen en dan: Extra -> Map Opties -> Taken: Klassieke Windows -mappen gebruiken Reageren
Rullez Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Het is ook niet voor mij hoor, Het is voor m,n opa. Ik vind het gewoon handig. Maar namens mijn Opa heel erg bedankt. Rullez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.