gta-vct Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 ik heb hem nu al een aantal keer gedaan en het lukt me niet. Zo gauw je aankomt moet je meteen gaan knallen, aangezien je op straat staat komen er na 1 of 2 schoten meteen politie op af die jouw neer gaan slaan, waardoor je genoodzaakt bent om de politie ook af te knallen. En dan tegen de tijd dat je alle bikers dood hebt, heb je 3 sterren dus terwijl je beschoten word door de politie moet je ook nog eens een groep rijdende bikers afmaken. 1. Op een motor word je binnen enkele seconden doodgeschoten door de bikers (rijdende) 2. In een auto ben je meer beschermd, maar het maakt het lastiger om ze neer te schieten en op een gegeven moment ontploft je auto en dan sta je op straat met 3 sterren politie om je heen... Wie vertelt mij wat de beste manier is m.v.g. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) ik heb hem nu al een aantal keer gedaan en het lukt me niet.Zo gauw je aankomt moet je meteen gaan knallen, aangezien je op straat staat komen er na 1 of 2 schoten meteen politie op af die jouw neer gaan slaan, waardoor je genoodzaakt bent om de politie ook af te knallen. En dan tegen de tijd dat je alle bikers dood hebt, heb je 3 sterren dus terwijl je beschoten word door de politie moet je ook nog eens een groep rijdende bikers afmaken. 1. Op een motor word je binnen enkele seconden doodgeschoten door de bikers (rijdende) 2. In een auto ben je meer beschermd, maar het maakt het lastiger om ze neer te schieten en op een gegeven moment ontploft je auto en dan sta je op straat met 3 sterren politie om je heen... Wie vertelt mij wat de beste manier is m.v.g. Jouw 3 sterren wanted level moet je allereerst voorkomen. Ik neem uit je verhaal aan dat het gebouw overnemen lukt maar dat je de rijdende Bikers niet haalt. Schiet de politie niet neer! Loop al schietend een andere kant op en probeer hem kwijt te raken. De rijdende Bikers kun je het beste vanaf een motor neer schieten. Pak een Biker Angel, die er bij het gebouw genoeg staan, en rij achter de Bikers aan. Begin vanaf een groote afstand het vuur te openen door op O te drukken. Als je vanaf groote afstand schiet zullen zij namelijk nog niet schieten maar pas als je iets dichter bij bent. Edit: Schiet de politie niet neer! Loop al schietend een andere kant op en probeer hem kwijt te raken. Ja maar richtend schieten kan niet lopend met R ik zal het igg proberen thanks Jawel hoor Met de Silenced MG en de Scorpian kun je al lopen richten en vuren. Bewerkt: 1 januari 2007 door ASPHALT Reageren
gta-vct Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Schiet de politie niet neer! Loop al schietend een andere kant op en probeer hem kwijt te raken. Ja maar richtend schieten kan niet lopend met R ik zal het igg proberen thanks Reageren
Fre Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Ik heb deze missie behaald zonder meer dan een ster te halen. Je besluipt het gebouw gewoon vanaf de groenzone aan het strand en schiet de bikers neer met een sniper. Daarna zat er nog eentje achter het gebouw, die heb ik met de AK beschoten. Na de cutscene kruip je op de Biker angel en achtervolg je ze. Je kan ze al rijdend beschieten maar het is misschien sneller als je vanuit stilstand met een AK ofzo vuurt en dan verder rijdt achter de nog levende Bikers enz. Zo kunnen ze je moeilijker doden. Mocht je toch meer sterren hebben, ga even langs bij Pay'n Spray. De Bikers raak je niet snel kwijt en zijn ook weer vlug ingehaald. Bewerkt: 1 januari 2007 door Fre Reageren
gta-vct Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 oke thanx, ik heb hem gehaald. inderdaad door met een sniper op afstand vanuit het strand te schieten en afstand te houden bij de bikers op de motor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.