RS-modder Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hoi ik heb pas een save game gedownload maar als ik wil spelen en hj is klaar met laden valt hij weg en als ik met v2 doe doet hij new game. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik denk dat je in ieder geval versie 2 van San Andreas op je computer hebt staan. Je kunt je spel eens downgraden van v2 naar v1. Hoe dit allemaal gaat kun je hier zien. Dit is het belangrijkste: Downgraden. Van V2 naar V1. Als je San Andreas downgrade naar V1 heb je een paar voordelen. Je kunt nu bijvoorbeeld modden en MTA spelen. Als je deze patch installeerd, is je spel gedowngraded. Hierna kun je nog eens proberen om een v1 savegame in je spel te zetten. Hopelijk doet hij het dan normaal. [Ps] Dit is een Hardware probleem van San Andreas, dus de plaats om dit te posten is: San Andreas Hardware Problemen. Weet je dat ook weer voor de next-time! Reageren
RS-modder Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Die had ik al gebruikt . Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Die had ik al gebruikt . Misschien heb je dan een verkeerde savegame. Ik heb er hier ééntje van het GTA Forum zelf, maar als je even op Google zoekt vind je er zo een heel zooitje. Bij savegames moet je er soms meer proberen als de eerste het niet doet, en niet gelijk opgeven, want niet elke savegame werkt goed. Mocht echt helemaal niets werken qua savegames, is het opnieuw installeren van het spel een oplossing. Reageren
RS-modder Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Heb ik ookal gedaan. Reageren
j0ry Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Probeer een ander save file had ik ook.Of messchein heb jij een Eurpoese versie van san andreas.En dat je en Americkanse versie van save file heb gedolwoad Grtzz j0ry Bewerkt: 1 januari 2007 door j0ry Reageren
RS-modder Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Nee niks doet het en een andere save game van hier ook niet Reageren
j0ry Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Messchein is jou cd beveilgheid voor save files.Of kan dat niet geef maar een tip. Grtzz j0ry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.