Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 De moeite nog waard om te kopen? Indertijd leek het me erg intresant om een GC te kopen,ik zou graag de prijs willen weten.Mishien kan ik er 1 kopen met nieuwjaar . Nee,ik houd me geld niet voor next gen console.Ik ozu graag de GC kopen Aanrader van games ook? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb een gamecube. Ik heb hem al lang. Ik weet niet hoeveel hij kost helaas! Het is zeker de moeite waard hoor, er komen nog games voor zoals:Mario Kart Double Dash, Super Bros Brawl etc. Als je meer wil weten, stuur mij dan een pm! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Dankje,Komen er nog in het vervolg nieuwe games uit? Prijs is trouwens rond de €100,lijkt me wel te doen,ik ga een slag slaan Reageren
Die-hard Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Het zou, om eerlijk te zijn, een totale miskoop zijn. Op dit moment komen er geen goede games meer uit, want alles komt voor de Wii. De andere games van de gamecube zijn misschien leuk, maar goed?... Als je hem pakweg paar jaar geleden had gekocht was het een goede koop, maar nu zeker niet. Hij kost 140 euro in een goede online shop. Als je nog even verder spaart(je hebt waarschijnlijk meer) kan je de wii voor 250 euro kopen. De gamecube is van alle oude consoles de slechtste vind ik... Voor de xbox/playstation2 komen nu nog goede games uit. En de ps2 is goedkoper dan de gamecube, dus als je persee een oude(goedkopere) console wilt, ga voor de ps2. Bewerkt: 1 januari 2007 door Die-hard Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Een nieuwe Gamecube kost volgens mij 100 euro op dit moment. Er zijn best veel goede spellen voor uit gekomen, maar toch raad ik het je af. Ik ben sinds kort namelijk ook op zoek naar de Gamecubetoppers, maar die zijn moeilijk te krijgen. In de normale winkels kun je namelijk alleen nog maar games als FIFA en Harry Potter kopen. De meeste games zul je dus tweedehands op marktplaats of eBay moeten kopen, maar ook daar kost het moeite om aan de echte toppers als Pikmin 2 en Paper Mario 2 te komen. Ik vind de Gamecube een prima apparaat, maar je zult echt moeite moeten doen om aan goede games te komen. Ik heb een gamecube. Ik heb hem al lang. Ik weet niet hoeveel hij kost helaas! Het is zeker de moeite waard hoor, er komen nog games voor zoals:Mario Kart Double Dash, Super Bros Brawl etc. Als je meer wil weten, stuur mij dan een pm! Super Smash Bros. Brawl komt alleen op de Wii uit. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ps2 heb ik al,Idd Gamecube is wel wat oud,maar toch,Xbox of Cube? *nu nog meer in twijfel* IB Reageren
RS-modder Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hoi ik heb er 1 misschien wil je mijne ik heb heel veel games 2 controlers en 5 memory cards i kan weleen goede prijs maken. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Als je toch voor de vorige generatie consoles gaat koop dan een PS2. De gamecube is op sterven na dood, enkel nog wat 1st party games. Op de Xbox zal nog wel ff meegaan maar niet lang. De PS2 daarintegen zal nog het langste meegaan, er worden nog steeds de meeste 3rd party games op geleverd, verkoopt nog het meeste van allemaal en er wordt verwacht dat die nog het langste meegaat. Maarja als je graag een gamecube wilt moet je er wel rekening mee houden dat er weinig 3rd party games meer voor uitkomen en de 1st party games ook steeds minder worden. EDIT: Ik zie net dat je een PS2 hebt maar wat bedoel jij met oud? Gewoon versleten? Bewerkt: 1 januari 2007 door Mania-92 Reageren
Die-hard Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ps2 heb ik al,Idd Gamecube is wel wat oud,maar toch,Xbox of Cube? *nu nog meer in twijfel*IB Xbox. Daar komen op dit moment betere, en meer games voor uit. Je moet maar eens naar de release list van de xbox en die van de gamecube kijken, wat een hemelsbreed verschil. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 GameCube is al een oude console...Dat bedoel ik,maar ik zou graag eens wat anders willen,Ik zou graag Halo 2 willen spelen op Xbox,De ps2 heb ik al dus ja...Laat ik maar de Xbox kopen Reageren
Yohan Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Kijk gewoon wat jou het meest aanspreekt ben jij meer een Halo speler of speel je toch liever een party games als bijv. Smash en Mario Kart? Op basis daarvan moet je gaan kijken, hoewel de GameCube helaas op sterven ligt zijn er zeker games voor uitgekomen die bestempeld moeten worden tot classics, kortom zat goede games. Er komt ook nog een nieuwe Paper Mario aan voor de Cube. En de nieuwe Zelda is net uitgekomen voor de Cube das al een reden opzich om een Nintendo console aan te schaffen. Persoonlijk zou ik doorsparen voor een Wii en dan de Cube games die je graag wilt spelen in je Wii douwen.. Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Gelukkig ga je de gamecube niet kopen ,die spelletjes zuigen gewoon.Ik heb zo een ding en speel er al geen maanden meer op.De xbox is ook niet zo leuk hoor als je denkt. Greetz Syfes Reageren
Sdajafol Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Syfes, vertel dan eens waarom die spelletjes zuigen??? IB: Zoals al gezegd, hangt er vanaf wat voor spellen je wilt spelen. De Xbox heeft GTA en een paar andere grote series die de GC niet heeft, maar de GC heeft weer Nintendo games als Mario Kart, Super Smash Bros. en de onlangs uitgekomen Legend of Zelda (the Windwaker is trouwens ook erg vermakelijk), dus het ligt aan jou Lees net trouwens dat je voor de Xbox gaat, ook een prima console (hoewel die niet bij mij in huis staat, maar dat lag meer aan mijn portmonnee dan aan de kwaliteit), als je goede games zoekt dan hoor je natuurlijk een GTA game te kopen en Dead Or Alive en Halo zijn ook prima games, Timesplitters (deel 3) en Soul Calibur (2) kan ik je ook erg aanraden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.