tuinsnoeier Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 'Per ongeluk' had ik zo'n voertuig met pikhaak op de weg gestolen, waarmee je dus auto's kunt 'vasthaken' en vervolgens was deze ontploft. Ik hoop dat je nu weet over welk gevaarte ik het nu heb. Mijn vraag: ,,waar kan ik dit '***' vinden?! S Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 'Per ongeluk' had ik zo'n voertuig met pikhaak op de weg gestolen, waarmee je dus auto's kunt 'vasthaken' en vervolgens was deze ontploft. Ik hoop dat je nu weet over welk gevaarte ik het nu heb. Mijn vraag: ,,WAAR KAN IK DIT 'PIKHAKERIGDING' VINDEN?!’’S Misschien kun je je vraag wat duidelijker stellen, je had dus een auto waarmee je andere auto's kunt vasthaken? Bedoel je een aanhanger? Reageren
tuinsnoeier Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 'Per ongeluk' had ik zo'n voertuig met pikhaak op de weg gestolen, waarmee je dus auto's kunt 'vasthaken' en vervolgens was deze ontploft. Ik hoop dat je nu weet over welk gevaarte ik het nu heb. Mijn vraag: ,,WAAR KAN IK DIT 'PIKHAKERIGDING' VINDEN?!’’ S Misschien kun je je vraag wat duidelijker stellen, je had dus een auto waarmee je andere auto's kunt vasthaken? Bedoel je een aanhanger? Ja inderdaad, ik weet niet of je dit voertuig ooit gezien heb? Kan het niet erg goed uitleggen... het had zo'n haak aan een lijn, die je met NUMLOCK-8 & NUMLOCK-2 naar boven en beneden kon laten. Dit ding wil ik graag nog n's vinden... mélig dingetje! Thanks for ya help S Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Je bedoelt de Tanker. Die kan je zoiezo in de Trucker Missions krijgen, en als je op deze pagina --> vindplaatsen kijkt zie je ook zijn spawnplaatsen. Ik weet alleen niet of dit ook buiten missies om kan (het vasthaken). Bewerkt: 1 januari 2007 door Koen- Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Je bedoelt zeker een sleepwagen, de Towtruck. De Towtruck kun je vinden in het noorden van de derde stad, Las Venturas in het Industriele gebied. Heb je meer vragen???Stel ze hier. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Bedoel je de Towtruck? Die kun je hier vinden. Of als je Tractor bedoelt kun je die hier vinden. Verder rijden beide voertuigen gewoon rond . EDIT: net iets te laat. Ik typ te traag. Maar ik heb wel links Bewerkt: 1 januari 2007 door MartyCeha Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Towtruck zie hier voor informatie dit voertuig kan je vinden bij het gebied whetstone en rijdt daar veel rondt maar ook in bone country en tierra robada is rijdt hij veel rondt edit: de andere waren me voor Bewerkt: 1 januari 2007 door the gamer2 Reageren
tuinsnoeier Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Jullie zijn snelllllllllll (H) Dat ding ja, die towntruck genoeg info... stoer ;-) S Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) De Tractor rijdt overigens ook in de Badlands, Bone County, Red County enz. De Towtruck rijdt vaak bij Ocean Docks. Helemaal in het zuid-oosten van LS. Ook vind je hem vaak bij Easter Basin (ook een haven). Bewerkt: 2 januari 2007 door VWO-er Reageren
GTA Monster Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 De tractor rijdt toch meer in Red County, en de TowTruck in Bone County, Verdant Meadows, in San Fiero bij Easter Basin Greetz, GTA Monster Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Lol, ik wist niet eens dat je met die Towtruck een auto kan optillen Wel leuk om te weten Maar met een tractor kan je toch niks ? Reageren
Preddy Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Lol, ik wist niet eens dat je met die Towtruck een auto kan optillen Wel leuk om te weten Maar met een tractor kan je toch niks ? Jazeker kan je met een tractor wel wat. Bekijk de achterkant maar eens goed, je ziet er als het goed is een metalen pin achter uitsteken. Die pin beweeg je met dezelfde toetsen als welke je gebruikt voor het optillen met een TowTruck, NUMLOCK-8 & NUMLOCK-2 of de rechter analoge stick op de PS2. Als je vervolgens deze pin onder een andere auto schuift en de pin omhoog beweegt, zal de tractor de auto optillen en dus de auto achter zich aan slepen. Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Lol, ik wist niet eens dat je met die Towtruck een auto kan optillen Wel leuk om te weten Maar met een tractor kan je toch niks ? Jazeker kan je met een tractor wel wat. Bekijk de achterkant maar eens goed, je ziet er als het goed is een metalen pin achter uitsteken. Die pin beweeg je met dezelfde toetsen als welke je gebruikt voor het optillen met een TowTruck, NUMLOCK-8 & NUMLOCK-2 of de rechter analoge stick op de PS2. Als je vervolgens deze pin onder een andere auto schuift en de pin omhoog beweegt, zal de tractor de auto optillen en dus de auto achter zich aan slepen. Ik dacht dat die tractors gewoon nutteloze slome auto's waren Reageren
gamer_edo Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Lol, ik wist niet eens dat je met die Towtruck een auto kan optillen Wel leuk om te weten Maar met een tractor kan je toch niks ? Jazeker kan je met een tractor wel wat. Bekijk de achterkant maar eens goed, je ziet er als het goed is een metalen pin achter uitsteken. Die pin beweeg je met dezelfde toetsen als welke je gebruikt voor het optillen met een TowTruck, NUMLOCK-8 & NUMLOCK-2 of de rechter analoge stick op de PS2. Als je vervolgens deze pin onder een andere auto schuift en de pin omhoog beweegt, zal de tractor de auto optillen en dus de auto achter zich aan slepen. Ik dacht dat die tractors gewoon nutteloze slome auto's waren nee da's niet waar er zijn bovendien ook nog aanhangers voor de tractor Reageren
Impulse_W Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik dacht dat die tractors gewoon nutteloze slome auto's waren Ze hebben geen radio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.