Arjen Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ooit van Il Divo gehoord of op de televisie gezien de laatste tijd? Prach-ti-ge muziek! Echt waar. Il Divo is een groep van 4 tenoren die uit Italië komen. Je kent vast wel Ernst Daniel Smit, operazanger. Dit is net zoiets, maar dan in een groep en iets minder 'opera' om het zo maar te zeggen. Ik heb nu de CD 'Siempre' en die is prachtig. Informatie: Tracklist van Siempre: 1. Nights In White Satin (Notte Di Luce) 2. Caruso 3. Without You (Desde El Dia Que Te Fuiste) 4. Come Primavera 5. Have You Ever Loved A Woman (Un Regalo Que Te Dio La Vida) 6. La Vida Sin Amor 7. Una Noche 8. You Raise Me Up (Por Ti Sere) 9. Tell That To My Heart (Amor Venme A Buscar) 10. Musica 11. Somewhere (Bonus Track) Tracklist is geen wares, want het is ook te vinden op bol.com e.a. Reageren
j0ry Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb er nog nooit van gehoorde.Messchein kan je een liedje plaatsen dat members dat liedje kunne beleusteren. Grtzz j0ry Reageren
Arjen Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Dat is dus wel wares. Reageren
Wesley Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb zelf nog nooit gehoord van deze groep. Ik zal wel eens zoeken op internet, er zal vast wel een reviewtje zijn van die soundtracks... Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Al wel van gehoord maar het is mijn muzieksmaak niet Reageren
XboxGta Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb er wel al eens van gehoord . Inderdaad, ze maken wel goede muziek maar het is eigenlijk niet mijn stijl. Reageren
Preddy Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Heb er wel wat van meegekregen toen het plan erachter bekend werd gemaakt, stond in de krant dacht ik. Ik heb wel eens een nummer ervan gehoord maar ik kan niet zeggen dat dat mij erg boeide, maar elk wat wils. Voor diegenen die het niet kennen, alhier kan je samples vinden van de CD die Arjen postte. Nee geen warez, gewoon via Amazon.com, een grote Amerikaanse online-winkel. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik vind ze eerlijk gezegd nogal Gay.. Maar da's mijn mening. Ik houd niet echt van die muziek. Reageren
Arjen Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik vind ze eerlijk gezegd nogal Gay.. Maar da's mijn mening. Ik houd niet echt van die muziek. '.. komt uit de mond van een rap-fan.' Ach ja, normaal luister ik ook niet naar dit soort muziek. Maar ik vond het wel mooi. Iemand met een beetje verstand van muziek zal ook zeggen dat dit topmuziek is. Reageren
RobertSA Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Mijn vader luistert dit. Ik vind het zuigmuziek. Het is gewoon opera, en daar heb ik een hekel aan. Reageren
Juju Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Al wel van gehoord maar het is mijn muzieksmaak niet Idd 't is mijn stijl niet die opera. En btw 't zijn ook geen Italianen . Maar 1tje volgens mij de rest komen uit andere landen. Reageren
Rullez Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Mijn ouders luisteren het vaak, dus ik hoor het wel is. Er zitten wel wat leuke liedjes bij. Maar is het mijn style? Ik denk het niet.... Rullez Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Iemand met een beetje verstand van muziek zal ook zeggen dat dit topmuziek is. Natuurlijk niet want iedereen heeft z'n eigen smaak, da's net zoiets als ''Het mooiste nummer ter wereld'', die is er gewoon niet omdat iedereen iets anders mooi vind. Reageren
Blink Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Il Divo, nog nooit van gehoord maar daar kan natuurlijk verandering in komen hè Zal straks eens even op het Net gaan neuzen Reageren
Arjen Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Natuurlijk niet want iedereen heeft z'n eigen smaak, da's net zoiets als ''Het mooiste nummer ter wereld'', die is er gewoon niet omdat iedereen iets anders mooi vind. Verstand van muziek is iets anders dan smaak. Verstand van muziek betekent dat je niet alleen luistert naar de zang of alleen naar de achtergrond muziek, maar hoe het gezongen is en of alles in elkaar overloopt, goede toonhoogte. @ Juju: Klopt, 't zijn Spanjaarden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.