DaddyPimp Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Natuurlijk niet want iedereen heeft z'n eigen smaak, da's net zoiets als ''Het mooiste nummer ter wereld'', die is er gewoon niet omdat iedereen iets anders mooi vind. Verstand van muziek is iets anders dan smaak. Verstand van muziek betekent dat je niet alleen luistert naar de zang of alleen naar de achtergrond muziek, maar hoe het gezongen is en of alles in elkaar overloopt, goede toonhoogte. Uuh ja da's waar.. Maar eerlijk gezegd zijn dat nou juist vaak de punten waar ik geen flikker op geef Maarja smaken verschillen, op hun gebied zullen ze dan wel goed zijn denk ik. Reageren
Thabit Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ooit van Il Divo gehoord of op de televisie gezien de laatste tijd? Prach-ti-ge muziek! Echt waar.Il Divo is een groep van 4 tenoren die uit Italië komen. Je kent vast wel Ernst Daniel Smit, operazanger. Dit is net zoiets, maar dan in een groep en iets minder 'opera' om het zo maar te zeggen. Ik heb nu de CD 'Siempre' en die is prachtig. Ze komen niet alle 4 uit Italie Maar ik vind die muziek vreselijk, gejodel! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Het is niet mn stijl (rap/hiphop) maar ik hou wel van veel muziek (r&b, rock, pop) maar dit vind ik ook niet slecht Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Het is niet mn stijl (rap/hiphop) Het is geen rap of hiphop.. Reageren
Arjen Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Nee, zijn stijl is rap en hip-hop en Il Divo is zijn muziekstijl niet. Bijdehand doen is ook een vak. :/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.