Jump to content

Goliat Vs DaddyPimp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort: Signature

Max. size: 500 x 150px

Render: Ja

Premade: Mag

Animatie: Nee

Datum van inlevering: Wanneer het je uitkomt, als het maar niet té lang duurt.. :clown:

Mijn inzending:

post-3181-1167655003.jpg

Bewerkt: door Goliat

Ik heb al hééél lang geen battle meer gespeeld, mag ik? :)

Misschien een ander keer, ik heb eerlijk gezegd niet zo veel zin en tijd meer.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Ik heb al hééél lang geen battle meer gespeeld, mag ik? :)

Misschien een ander keer, ik heb eerlijk gezegd niet zo veel zin en tijd meer.

Iemand anders dan? :roll:

Goliath:

post-3181-1167655003.jpg

DaddyPimp:

yungjocsiddppngcl4.png

Veel succes :Y

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Mijn stem is voor onze pimp vandaag . De redenen hiervoor zijn is dat ik de sig van onze goliat te vol vind .Ik vind hem wel weer iets te veel van het goeien en vind het niet staan bij deze sig . Die van onze pimp is anders. Er zit meer rust in en bij deze vind ik de tekst mooier . Allebij mooie sig's .Maar ik vind er toch eentje beter :)

Geplaatst:

Ik stem voor Daddypimp. Goliat, ik vind de kleuren van je signature erg mooi bij elkaar passen, maar het font en dat witte onderin vind ik er niet zo bij passen. Daddypimp, een oude signature, maar ik vind hem nog steeds mooi. Je kan dat streepjespattern misschien 180° draaien zodat het beter bij de background past.

Geplaatst:

Hmm dit is zeer moeilijk om te stemmen DaddyPimp heeft een zeer mooie een en met al die kleure

maar toch een beetje leeg vind ik zelf.

Goliat vind ik ook zeer mooi heeft meer aan gewerkt leuke kleuren..

Conclusie

Goliat dus ik stem voor Goliat het was zeer moeilijk maar ik vind toch dat Goliat iets leukere kleur heeft daar ging het bij mij meer om ..

Geplaatst:

Goliat

Het is een drukke Sig zo als ik het nu zie. Je hebt een drukke achtergrond genomen, die opzich nog wel gaat qua kwaliteit, maar dan de render... Ik weet niet wat je daar mee hebt gedaan, maar volgens mij zitten er zoveel effecten op, dat hij niet meer mooi is. Het lijkt wel of de contrast heel hoog staat gezet. En dat 'vuur-achtige' is ook veel te vel. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo goed, Goliat...

DaddyPimp

Volgens mij een Sig van jouw die je al een tijdje hebt (mag natuurlijk ook), maar ik kan me ook vergissen. In tegenstelling tot Goliat is jouw achtegrond heel wat rustiger. Er zitten redelijk goeie effecten in, en de render is van best goeie kwaliteit. De tekst vind ik ook wel leuk gedaan. Meestal hou ik niet zo van groot, maar jij hebt het zó gedaan dat ik het wel mooi vind.

Mijn stem gaat hier naar DaddyPimp.

Beiden veel succes nog!

Geplaatst:

Winnaar is geworden DaddyPimp, +1 punt voor in de ranking! DaddyPimp heeft nu een totaal van 18 punten en staat op nummer 1. Helaas Goliat, je hebt verloren, volgende keer gewoon beter! :cya:

Topic closed & Rank Updated! :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...