Jump to content

Turismo en Marty Chonks


Moonbeam

Recommended Posts

Ik zit met twee vrij bizarre problemen:

Ik heb besloten om na [x] tijd GTAIII alsnog voor de 100% uit te spelen en zit nu met het volgende:

1. Ik kan om een onbekende reden de missie 'Turismo' opnieuw doen terwijl ik gewoon de hele storyline heb afgewerkt inclusief alle zij-missies. 2. Nu ik op de 100% checklist op WikiGTA kijk blijkt dat ik een hele rits missies, die van Marty Chonks, nooit gehad heb. :?

Is er iemand die me kan uitleggen hoe dit kan en hoe het te verhelpen?

Bvd, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

1. Daar is niks vreemd aan. Als je de laatste missie van El Burro voltooid hebt ("Big 'n' Veiny") wordt automatisch de eerste missie ("Turismo") weer geunlockt. Je kunt deze dan overnieuw spelen als je het bijvoorbeeld leuk vindt om je tijd te verbreken. Dit is nou eenmaal zo geprogrammeerd in het spel, en daarom is hier dus niks vreemds aan.

2. Marty Chonks is een telefoonopdrachtgever. Hij maakt dus ook geen deel uit van de storyline maar dient enkel als extra vermaak in de vorm van zijmissies. Als je het missieoverzicht bekijkt zul je zien dat de missies van Marty Chonks geunlockt worden zodra je de missie "Drive Misty for me" voltooid hebt. De reden dat veel mensen de Marty Chonks missies vergeten is doordat zijn missies niet op de radar aangegeven worden. Je zult hem dus zelf op moeten zoeken. Op dit kaartje staan alle telefoonopdracht gevers vermeld, en waar ze zich precies in Liberty City bevinden. De telefoon van Marty Chonks bevindt zich dus in het zuiden van Portland, naast de Bitch 'n' Dog Food Factory. Naast dit bedrijf zul je de telefoon zien staan. Het is echter wel zo dat de missies niet altijd beschikbaar zijn. Als ik even terug graaf in mijn geheugen zijn de missies volgens mij beschikbaar tussen 9.00 en 22.00 uur. Je hoort vanzelf of de telefoon rinkelt of niet.

Hopelijk is het zo wat duidelijker voor je. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit met twee vrij bizarre problemen:

Ik heb besloten om na [x] tijd GTAIII alsnog voor de 100% uit te spelen en zit nu met het volgende:

1. Ik kan om een onbekende reden de missie 'Turismo' opnieuw doen terwijl ik gewoon de hele storyline heb afgewerkt inclusief alle zij-missies. 2. Nu ik op de 100% checklist op WikiGTA kijk blijkt dat ik een hele rits missies, die van Marty Chonks, nooit gehad heb. :?

Is er iemand die me kan uitleggen hoe dit kan en hoe het te verhelpen?

Bvd, Moonbeam

Hey,

1. Dit is normaal en bij iedereen zo, het is er gewoon om je tijd te verbeteren als je wilt. Hierna komen de andere missie's van El Burro ook niet meer (alleen steeds Turismo).

2. Ga nog eens terug naar de telefoon waar je missies krijgt, of check dit topic nog eens.

:cya:

Edit: grrrr, ik ben altijd te laat.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

De reden dat Turismo weer beschikbaar is, is om je tijd te verbeteren. Je hoeft die missie maar een keer te doen voor de 100%. Dit is ook het geval met de eerste missie van King Courtney. Dat is de missie Bling Bling Scramble. Maar daar kun je een poging doen om het aantal checkpoints te verbeteren. De missie Rigged to Blow van D-Ice kun je ook opnieuw doen om je tijd te verbeteren. Je hoeft maar 1 keer een van deze missies te halen voor de 100%.

De missies van Marty Chonks zijn een geval apart. Je krijgt nooit een berichtje op je Pager dat die missies beschikbaar zijn. Je ziet ook geen symbool op je radar dat die missies van Marty beschikbaar zijn. Het enige waaraan je kan horen dat deze missies beschikbaar zijn, is een rinkelende telefoon bij de telefooncel bij de Bitch 'n' Dog Food Factory die zich vlakbij de garage van Joey bevindt. Deze missies kun je het beste doen na de missies van Joey. Daarna zijn deze missies bijna niet meer beschikbaar. Je moet dan lang wachten voordat een telefoon rinkelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal, het is zo duidelijk. :)

Dat over Turismo had ik zelf al uitgevogelt maar de 'internet-PC' (Op mijn eigen is het stuk) was na mij bezet dus ik kon zo snel niet editten. Verder had ik ook al die telefoon gezocht, n.a.v de info over Marty's missies op WikiGTA, en zien staan maar aangezien hij niet rinkelde en ik ook geen 'come back later' bericht kreeg dacht ik dat het de verkeerde was, bedankt dus voor de juiste tijdstippen.

Mvg, Moonbeam :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...