gtadealer Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 heeft iemand een vindplek of tip ? heb spel net 1 dag nu in San fiero Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 heeft iemand een vindplek of tip ?heb spel net 1 dag nu in San fiero Check WikiGTA voor de vindplaatsen van avoertuigen. Op deze pagina heb je een plattegrond met daarop de vind plek van de Slamvan. Als je nog meer aato's zoekt kan je hier het beste even kijken. Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Een aanvulling: Hij rijdt veel in LV.... Reageren
the max Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 ik vind dit ook een van de vetste auto's, aangezien je nog niet in LV bent zal ik als ik jou was dus gewoon ff op wikigta kijken zoals eerder gezegd Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 heeft iemand een vindplek of tip ?heb spel net 1 dag nu in San fiero Hier zijn al verscheidene topics over met verschillende tips, je kan in dit forum de zoekfunctie gebruiken. Daarnaast is het ook afhankelijk hoe ver je bent in San Fierro omdat er tot op heden maar 1 vaste verblijfplaats is en deze is alleen beschikbaar als je bezig bent met import/export. succes Reageren
GTA Monster Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Hij rijdt toch veel in Las Vanturas. Edit: Heeft geen vindplaats Edit Two: Let niet op spelingsfouten a.u.b Bewerkt: 1 januari 2007 door GTA Monster Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Meestal staat ie in LV op The Strip op rijstrook aan de kant van The Four Dragons, en dan in dat witte gedeelte. Ik zou zeggen rij eens die hele rijstrook af en kijk in dat witte gedeelte, dan vind je hem misschien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.