Proximitus Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Ik weet niet of iedereen het kent, maar ik weet zeker dat er hier mensen zijn die het spelen, vandaar deze poll. Zoals ze weten is het aantal hackers flink toegenomen, uit bepaalde bronnen vernomen dat ongeveer 70% van de spelers hackt. dus vandaar deze poll, wat vinden jullie ervan? hej waar is die poll nou? Bewerkt: 1 januari 2007 door Proximitus Reageren
ikt Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Edit je bericht, bovenin staat ergens Poll bewerken Ik vind alle online h4x0r sux0rs! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Zou je misschien eerst wat informatie kunnen geven over "Maplestory"? Anyway de meeste h4ckers () zuigen zowiezo. Reageren
Proximitus Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 MapleStory is een online MMORPG. Net zoiets als WoW maar met een uitzondering dat dit 2d is ipv 3d. Dat het 2d is hoeft het niet zo te zijn dat het slecht is. het is een erg leuk spel met verschillende mogelijkheden, zo kun je kiezen tussen de 4 jobs: Mage, Bowman, thief en Warrior. Als je dit eenmaal hebt gekozen kun je de grote wijde wereld in om jezelf te trainen, je stats en je skills te upgraden, en een groot avontuur te beleven Ik zou zeggen, google eens naar maplestory, bezoek de site van nexon (alleen via Internet Explorer te bekijken en download het spel. Reageren
Gangsta Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb er ooit van gehoord maar zelf nooit gespeeld. Lijkt me zo'n spel netals Gunbound, Runescape of Habbohotel. Maar als er veel hackers zijn dan kan je het beste gewoon je wachtwoord goed beveiligen. Lekker lang doen met cijfers, letters en hoofdletters. Verder kan je er eigenlijk niks aan doen. Hackers zijn trieste mensen die niks te doen hebben en iemands anders zijn account willen veranderen en dingen ermee doen. Reageren
Proximitus Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Niet dat soort hackers. die zijn er natuurlijk ook wel, maar het is niet het soort wat ik bedoel Mijn soort hackers, zijn de hackers die met programma's bepaalde skills gebruiken. zoals het opzuigen van alle monsters en ze verslaan, zonder dat ze het zelf doen. Botters is eigenlijk een beter benaming voor ze.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik zou zeggen laat dat spel links liggen totdat ze een fatsoenlijke anti-cheat (oid) hebben. Reageren
Proximitus Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Zoiets hebben ze oook wel. Gameguard heet het. Soort anti-hack programma dat, met elke patch die ze erover heen gooien, weer bestand is tegen de nieuwe hacks ( en die patches komen zo eens in de maand ofzo) maar goed, hackers komen er altijdweer langs Reageren
Mayuiong Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Ik speel de europese versie ervan (in het nederlands) maar sinds de update zonder update is het spel 1 en al lag! En ja de haxorz zijn irritant! Bewerkt: 2 januari 2007 door Mayuiong Reageren
Proximitus Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Speel je Maple Europe? is dat al uit dan, of is dat nog steeds de beta-versie. Of bedoel je Gms? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.