Jump to content

Wat houdt je nog vooral bezig in GTA SA

Wat houdt je nog vooral bezig in GTA SA  

40 leden hebben gestemd

1. 1. Wat houdt je nog vooral bezig in GTA SA

• De hoofdmissies
      9
    • De zijmissies
      3
    • Extreme stunts en door steden rijden
      25
    • Easter Eggs zoeken
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vraag me eigenlijk af wat iedereen in al die jaren doet in GTA SA en wat dus het leukste is ;)

P.S. Ik koos voor zijmissies omdat ik nog maar 79,68% van het spel ben en ik em wil uitspelen ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nu ook bezig met filmpjes dus rijd ik ook graag. Ik vind de Badlands dé plek om rond te rijden. Ik heb dus gekozen voor optie 3 :).

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

GEEN van dit opties, mijn grootste hobby: modden gaat ervoor ^_^

ben nu aan het hard bestuderen om mooiere auto's te maken enz.. ^_^

Geplaatst:

Het is jammer dat GTA zo'n game is waaraan altijd een einde komt, op een gegeven moment heb je alles gedaan. Daarom speel ik graag MMORPG's, die zijn oneindig.

Maar goed, hetgeen wat me nog een beetje bezig houd in GTA is het meeste mods, maar jammer genoeg worden er de laatste tijd niet veel goeie TC mods gemaakt voor GTA SA. Ik zou bijv. graag Vice City in GTA SA zien.

Verder SA-MP, MTA is eigenlijk leuker maar daar is het om de 5 minuten timeout bij mij... En af en toe nog singpleplayer, gewoon een paar mensen verrot slaan, een auto tunen, andere kleren kopen, en dan is het weer klaar.

Geplaatst:

66.84% heb ik pas uitgespeeld van de game dus er is nog wel wat te doen. Maar om nou al die EE te gaan zoeken enzo..nee..

Vooral het stunten in San Andreas blijft me bezig houden :bier:

Geplaatst:

Eigenlijk staat mijn keuze er niet bij. Ik hou me vooral bezig, met locaties zoeken voor een filmpje dat ik nog ga maken. Het is een stuntfilmpje dus van daar. Ben op zoek naar goede stunts. Als iemand tips heeft. Vertel. Ook rij ik wat rond. Of doe voor de grap aan Free-Running Dat is rennend door de stad van hoge gebouwen afspringen etc.

Greetzzz :cya:

Geplaatst:

Ik rijd vaak rond door het landschap en steden, om SA nog beter te leren kennen. Af en toe doe ik ook wat missies, omdat ik hem nog heb uitgespeeld.

Geplaatst:

Stunten, racen, door steden rijden. Gewoon veel vermaken. Ik heb dit al zo vaak gedaan dat er niet veel ontdekt kan worden, maar het is altijd leuk om door de Desert en Countryside bossen te verkennen met een Rancher. Ook rijd ik vaak in steden, lekker rondracen met politie achter mij aan. ;)

Geplaatst:

Stunten, door steden rijden, onschuldige mensen beschieten, auto's in de prak rijden, .......

Maar de missie's doe je natuurlijk eerst als je begint met GTA

Geplaatst:

Kan helemaal niet kiezen...

want mijn opties zitten er niet in :ch:

Want ik heb de hele SA map gekopieerd dus ik speel MTA:SA & SA:MP

en ik ben bezig om alle auto's te modden en nieuwe wapens te maken

en voorderest speel ik Sa Over And Over Again :puh:

maar rijden in de Badlands en Kat & Muis spelen met de Straaljagers van het leger(4 sterren, en ik in mn Shamal Eurofighter Mod) is ook wel leuk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...