bus Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 wat vinden jullie de beste lowrider(s) ik de tornado de voodoo de remington en de broadway Reageren
paul007 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik vind de Remington het best. Die springt lekker met zo'n bunny-hop funcite. Ook vind ik de Standaard remington ook erg mooi (voor dat die opgetuned is) Die achterkant doet het hem voor mij. Maar als best getunde kar kies ik de Slamvan. Die ik niet heel vaak tegenkom maar toch een vette panserbak. Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Broadway Ik vind hem mooi Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 De Slamvan hij maakt zo'n heerlijk geluid. Reageren
the max Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 ik ook de slamvan. zeker als je m getuned met vlammen en nitro Reageren
Blink Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Met vlag en wimpel de Slamvan natuurlijk Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 De Savanna, dat is écht een lowrider. Alleen de besturing was k*t, dus die heb ik vervangen voor de besturing van de Voodoo Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Er zijn veel lowriders maar de Blade is de lowrider en nog mooi ook Reageren
GTA Monster Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Ik de Savanva Edit: Lance Dance, dat had je toch kennen vervangen door (vervelend) Bewerkt: 1 januari 2007 door GTA Monster Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 De Remington en de Slamvan. Die rijden wel het fijnste. Maar ik vind de anderen ook wel lekker rijden. (Savanna, Blade, Tornado, Voodoo) Reageren
Mathiz Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 De remmington natuurlijk die heeft teminste stijl Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Uiteraard de Slamvan , goed te pimpen, hoog sex-appeal gehalte (waardoor het ook 'n ideale 'date'-mobiel is) en de Slamvan rijdt ook heerlijk (lekker geluid). Daarna de Remington vanwege de 'looks'. Vind de Broadway 't minst als lowrider, da's meer een pooierbak . Reageren
Twankala Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik de remmington, hij rijd lekker, ziet er mooi uit en kan je vet pimpen Reageren
tiesto Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik ook zeker de remington want ik vind hem gewoon mooi (met vlammen als hij gepimpt is), hij rijdt lekker en ik vind het gewoon een vette amerikaanse bak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.