MartyCeha Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 De savanna Die is gebaseert op de Chevy' Impala '64, da's zo'n vette patserbak En dan vooral met hydraulica Reageren
The Scientist Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 De slamvan , omdat die met hydraulics hoger bounced dan de andere lowriders en omdat je de slamvan mooier kan tunnen Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 blade en slamvan eigelijk vooral de slamvan omdat hij weinig te zien is en hij ziet er gewoon lauw uit Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Slamvan en Remmington, Allebij super mooi te pimpen, Remminton met die schedels enzo, en de Slamvan met allerlij soorten dingen(ben alleen niet weg van die chrome strip als side skirt tune functie op de Slamvan, past er niet bij vind ik, staat zo raar ) Greetz Mythbuster EDIT: Offtopic: Nou is mijn handtekening toch wel goed? Raar, ik heb hem gewoon opnieuw opgeslagen en hij was ineens nog maar 29KB ofzo... vaag Bewerkt: 4 januari 2007 door Mythbuster Reageren
Suburban Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 remington ( meester uiterlijk en ik vind hem heerlijk rijden ) en de slamvan ( groot lawaai en brute snelheid en off course de look ) Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 The Blade want die rijdt lekker snel en ziet er mooi uit :$ Reageren
SA_11 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 de SlamVan die ziet er goed uit en maakt zo een mooi geluid als je flink gas geeft. Reageren
Sseb Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Slamvan is zo heerlijk Dat geluid woooooooooow Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik vind de Remington er met kop en schouders bovenuit steken. De paintjobs zijn mooi, en ik ben vooral weg van die skull-accesoires! Reageren
Die Hard Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Nu we hier toch wel weer bezig zijn, en na een maand iemand weer heeft gepost (weet niet of dat een grote bump is of niet), kies ik natuurlijk mijn favo Lowrider: Slamvan, hoezo? Die motor geeft echt zo'n heerlijk geluid, het is echt een Gangsta-style auto en als je hem oppimpt ziet ie er echt vet uit. Waarom denk je anders dat ik hem in me garage heb staan? Greets GTA GG Reageren
Koen729 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Mijn favorieten zijn: -Broadway -Savanna -Slamvan Reageren
SWYV Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 beste lowriders om te rijden: - Tahoma - Remington - Blade beste om te tunen: - remington - Slamvan Reageren
michelIII Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 ik vind de remington ht beste die is egt vet vooral als je hem gepimpt hebt screenie>>> Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Uiteraard de Slamvan , goed te pimpen, hoog sex-appeal gehalte (waardoor het ook 'n ideale 'date'-mobiel is) en de Slamvan rijdt ook heerlijk (lekker geluid).Daarna de Remington vanwege de 'looks'. Vind de Broadway 't minst als lowrider, da's meer een pooierbak . daarom doe je daar ook de PIMP/Pooier missie mee maar ik ben voor de Slamvan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.