helixxjah Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hoi, Ik ben bij de missie Photo opportunity, en het rijden naar het platform gaat gewoon goed etc. Maar waarneer ik op het dak sta, en Ryder fotografeer lukt het ook nog. Maar waarneer T-bone komt, fotografeer ik hem aan een stuk z'n gezicht, en zoom ook in, alleen er staat hele tijd: "Photograph his face". Terwijl ik gewoon op z'n gezicht inzoom en hem daar fotografeer. Is dit een bug? Of wellicht doe ik wat verkeerd? Bij voorbaat dank, Wanhopige GTA'er Reageren
Bassiej Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hoi,Ik ben bij de missie Photo opportunity, en het rijden naar het platform gaat gewoon goed etc. Maar waarneer ik op het dak sta, en Ryder fotografeer lukt het ook nog. Maar waarneer T-bone komt, fotografeer ik hem aan een stuk z'n gezicht, en zoom ook in, alleen er staat hele tijd: "Photograph his face". Terwijl ik gewoon op z'n gezicht inzoom en hem daar fotografeer. Is dit een bug? Of wellicht doe ik wat verkeerd? Bij voorbaat dank, Wanhopige GTA'er Ik denk dat je toch niet helemaal goed fotografeerd. Zijn gezicht moet je inderdaad fotograferen, maar niet de achterkant van zijn hoofd. Volgens mij stappen ze uit een auto, probeer ze te fotograferen als ze zich omdraaien en richting jou lopen. >>> Door Dutchy3010: Dit soort discussies graag via PM voeren, en niet op het forum.<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Je moet het hele lichaam plus de auto en het gezicht op de foto zetten. Maar let op ! Richt wel op het gezicht >>> Door Dutchy3010: Dit soort discussies graag via PM voeren, en niet op het forum.<<< Reageren
helixxjah Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 oke, zal het proberen. Dank jullie Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Je moet het hele lichaam plus de auto en het gezicht op de foto zetten. Maar let op ! Richt wel op het gezicht>>> Door Dutchy3010: Dit soort discussies graag via PM voeren, en niet op het forum.<<< Het lichaam is niet nodig en de auto al helemaal niet... Zoom gewoon volop in op de voorkant van het gezicht en je bent klaar... Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Je moet idd goed op hun hoofden richten, ik doe t altijd direct als ze uitstappen en dat lukt dan meestal ook wel. Vooral Jizzy deed ik wel eens fout, maar opzich is het een heel makkelijke missie Veel succes! @Lance Dance: hey man wat grappig dat onze naam overeenkomt Ik heb hem echt nie van je nageaapt ofzo hoor, ik geloof dat jij wat eerder aanwezig was dan ik... Ik d8 dat ik een redelijk unieke naam had, maar schijnbaar niet. Groetjes, Lance Vance Dance Reageren
Arjen Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Home-made. Bewerkt: 3 januari 2007 door Arjen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.