Jump to content

BUG met de vortex ( hovercraft )

Scott16

Recommended Posts

als ik met de vortex ( hovercraft ) het bergje op rijd naast het vliegveld dan loopt men ps2 vast , dit is nu al drie keer gebeurd :(

heeft iemand anders daar ook last van

PS: het kan niet aan de cd liggen want die heb ik al nagekeken en die is helemaal krasvrij en zonder vlekken , vingerafdrukken enz.

en het kan ook niet aan men ps2 liggen want die heb ik net een week

Delen op andere websites

MMmm <_<

erg raar ik denk dat het dan aan je CD ligt

dat er gewoon een fout op staat ofzo iets

want volgens mij hebben er niet meer mensen hier laast van

dit is de eerste keer dat ik hier wat oveer hoor

anders zou ik het ook niet weten

Delen op andere websites

als ik met de vortex ( hovercraft ) het bergje op rijd naast het vliegveld dan loopt men ps2 vast , dit is nu al drie keer gebeurd :(

heeft iemand anders daar ook last van

PS: het kan niet aan de cd liggen want die heb ik al nagekeken en die is helemaal krasvrij en zonder vlekken , vingerafdrukken enz.

en het kan ook niet aan men ps2 liggen want die heb ik net een week

Kun je, wellicht op een kaartje, aangeven waar precies gereden hebt. Wellicht dat iemand anders hetzelfde dan heeft.

Delen op andere websites

hmm als er geen krasjes op je "dvd" zitten heb je een nieuwe bug gevonden. want het zal vast niet liggen aan het drukken... het valt me wel steeds op dat er veel bugs zijn...

het is bv. makkelijk om onder het spel te komen ect...

maja terug naar de winkel gaan heeft geen zin, ten eerste zijn zen te krenterig om je een nieuwe geven ten tweede denk ik eerder dat het aan je lezer van van je ps2 ligt.

Delen op andere websites

Een andere oplossing is misschien nog vragen of de LASER die er in je ps 2 zit goed is bij de winkel waar je hem gehaalt heb of dat je een andere ps 2 mag hebben omdat die het waarschijnlijk niet goed doet of zeg dat hij gta sa niet helemaal goed afspeelt dan kun je vragen waar het waarschijnlijk aan ligt!

Delen op andere websites

hmm als er geen krasjes op je "dvd" zitten heb je een nieuwe bug gevonden. want het zal vast niet liggen aan het drukken... het valt me wel steeds op dat er veel bugs zijn...

het is bv. makkelijk om onder het spel te komen ect...

maja terug naar de winkel gaan heeft geen zin, ten eerste zijn zen te krenterig om je een nieuwe geven ten tweede denk ik eerder dat het aan je lezer van van je ps2 ligt.

ik ga morgen wel effe naar de winkel

Delen op andere websites

volgens mij ligt het wel aan de vortex, mijn SA is 2x vast gelopen, en dat gebeurde in beide gevallen terwijl ik in een vortex zat, 1 keer opeens, en 1 keer toen ik naar links keek en tegelijk uit wou stappen

Hmm dit probleem heb ik nogniet gehad,... Daarom denk ik dat het aan het lasertje ligt van de ps2, dit gebeurt wel vaker bij oude ps2's,... heb je een nieuwe? oei dan heb je pech want dan zal dit in de toekomst wel vaker tegenkomen.

Het is ook zo dat van gta SA je laser slap raakt. ik heb al meerdere keren iemand horen zeuren dat hun ps2 kapot is gegaan door Gta Sa.

je kan btw ook horen dat het ps2 lasertje tot het uiterste gaat tijdens het spelen,... nou daardoor gebeuren dit soort dingen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...