Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 als ik met de vortex ( hovercraft ) het bergje op rijd naast het vliegveld dan loopt men ps2 vast , dit is nu al drie keer gebeurd heeft iemand anders daar ook last van PS: het kan niet aan de cd liggen want die heb ik al nagekeken en die is helemaal krasvrij en zonder vlekken , vingerafdrukken enz. en het kan ook niet aan men ps2 liggen want die heb ik net een week Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 MMmm <_< erg raar ik denk dat het dan aan je CD ligt dat er gewoon een fout op staat ofzo iets want volgens mij hebben er niet meer mensen hier laast van dit is de eerste keer dat ik hier wat oveer hoor anders zou ik het ook niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Ik zal m maar toch gaan laten wisselen als het nog kan! Als het nog steeds is, dan kan jou lezer die CD leest "slap" zijn! Dat kan ook als je net nieuwe PS2 hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 als ik met de vortex ( hovercraft ) het bergje op rijd naast het vliegveld dan loopt men ps2 vast , dit is nu al drie keer gebeurd heeft iemand anders daar ook last van PS: het kan niet aan de cd liggen want die heb ik al nagekeken en die is helemaal krasvrij en zonder vlekken , vingerafdrukken enz. en het kan ook niet aan men ps2 liggen want die heb ik net een week Kun je, wellicht op een kaartje, aangeven waar precies gereden hebt. Wellicht dat iemand anders hetzelfde dan heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 kan niet toch want ik heb gehoord dat je superlid moet zijn om plaatjes te uploaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 hier is de kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 heb je al is geprobeert met jou cd hetzelfde te doen op een andere ps2 dan weet je ineens aan welk het ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik denk dat het niet aan de cd ligt maar aan je ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 maar hijs net een week oud . lijkt me sterk dat het daar aan ligt :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 hmm als er geen krasjes op je "dvd" zitten heb je een nieuwe bug gevonden. want het zal vast niet liggen aan het drukken... het valt me wel steeds op dat er veel bugs zijn... het is bv. makkelijk om onder het spel te komen ect... maja terug naar de winkel gaan heeft geen zin, ten eerste zijn zen te krenterig om je een nieuwe geven ten tweede denk ik eerder dat het aan je lezer van van je ps2 ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Een andere oplossing is misschien nog vragen of de LASER die er in je ps 2 zit goed is bij de winkel waar je hem gehaalt heb of dat je een andere ps 2 mag hebben omdat die het waarschijnlijk niet goed doet of zeg dat hij gta sa niet helemaal goed afspeelt dan kun je vragen waar het waarschijnlijk aan ligt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 hmm als er geen krasjes op je "dvd" zitten heb je een nieuwe bug gevonden. want het zal vast niet liggen aan het drukken... het valt me wel steeds op dat er veel bugs zijn... het is bv. makkelijk om onder het spel te komen ect... maja terug naar de winkel gaan heeft geen zin, ten eerste zijn zen te krenterig om je een nieuwe geven ten tweede denk ik eerder dat het aan je lezer van van je ps2 ligt. ik ga morgen wel effe naar de winkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerman Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 volgens mij ligt het wel aan de vortex, mijn SA is 2x vast gelopen, en dat gebeurde in beide gevallen terwijl ik in een vortex zat, 1 keer opeens, en 1 keer toen ik naar links keek en tegelijk uit wou stappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 volgens mij ligt het wel aan de vortex, mijn SA is 2x vast gelopen, en dat gebeurde in beide gevallen terwijl ik in een vortex zat, 1 keer opeens, en 1 keer toen ik naar links keek en tegelijk uit wou stappen Hmm dit probleem heb ik nogniet gehad,... Daarom denk ik dat het aan het lasertje ligt van de ps2, dit gebeurt wel vaker bij oude ps2's,... heb je een nieuwe? oei dan heb je pech want dan zal dit in de toekomst wel vaker tegenkomen. Het is ook zo dat van gta SA je laser slap raakt. ik heb al meerdere keren iemand horen zeuren dat hun ps2 kapot is gegaan door Gta Sa. je kan btw ook horen dat het ps2 lasertje tot het uiterste gaat tijdens het spelen,... nou daardoor gebeuren dit soort dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 waar is die vortex te vinde k heb al gezocht maar k kan em niet vinde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.