AlexdeJong123 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb sa cam hack v1.2 gedownload maar ik snap er niks van Ik wil gewoon dat je in een auto van binnenuit kunt kijken Kan iemand mij daarmee helpen en de stappen uitleggen? Ik heb nog iets maar dat heeft niks met hier /\boven te maken : Waar kan ik de skin krijgen voor CJ om politie te zijn? Iemand een link? Nog iets : Kun je zoals bij gta vc ook bodygaurds huren? Alvorens dank Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 heeii ik snap ook nixs van cam hack voor gta maarja op je tweede vraag ken ik wel antwoordt op geven heb je gta uitgespeeld?? ( ja toch:P) dan moetje naar een savehous gaan naar je kledingkast en dan druk je speciaal en dan moetj effe zoeken:P Reageren
Donwell Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Goed, allereerst geef ik eventjes antwoord op de vraag van de bodyguards. Dit kan inderdaad, maar hiervoor moet je het spel wel 100% hebben uitgespeeld. Dan zul je in het kamertje waar de bar zich bevind 3 bodyguards zijn. Stap in de marker, en dan heb je een bodyguard. Voor de eerste vraag, van de Camhack, weet ik ook nog een antwoord. De Camhack activeer je met het Numpad sterretje (*) en de-activeer je met het Numpad streepje (/). Maar dat heb je ongetwijfeld ook in de ReadMe gevonden. Als je dat hebt gedaan, kun je met de knop [Home] of [V] het zicht veranderen. Na een poosje zoeken kun je ook het beeld hebben vanachter het stuur. In de ReadMe staan ook nog meer trucjes die je kunt uithalen hiermee. Nu vergeet ik nog uit te leggen voor het Cop Outfit voor CJ... :$ Deze krijg je in je kledingkast op het moment dat je het daten met Barbara voor 100% voltooid hebt. Dan vind je hem inderdaad ik je kledingkast, door op 'Special' te klikken, zoals hierboven is genoemd. Bewerkt: 5 januari 2008 door Donwell Reageren
mister-justin Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Vraag 3: Kan je sa camhack draaiende krijgen onder vista? bij mij werkt hij niet! Reageren
Donwell Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Wat gebeurd er precies? Krijg je een error, gebeurd er niets? Zorg er wel voor dat je alle bestandjes bij elkaar hebt staan, in een aparte map bijvoorbeeld. Zorg er ook voor dat je de controle goed weet, en dat de CamHack ook aan staat. Anders doet hij het uiteraard niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.