Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo . Ik hebh geen photoshop (Helaas) Mijn prograMMA heet photofiltre . Nou vind ik zelf dat ik daar niet echt slecht in ben (ahum) :puh: . Maar toch zou ik wel beter willen worden . Daarvoor wil ik graag nog even leren als het moet. Mijn vraag is heb je dit programma ook en kan je het heel goed . Zal je dan mij nog wat kunnen leren over de dingen die jij er knap eraan vind dat jij het kan (ALS ik het nog niet ken ) . Want de tuts van photofiltre zijn er wel maar niet signature of avatar gericht . Dat was het weer :cya:

Mijn vraag dus nog even snel : Kan er iemand een tut voor mij maken ?

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:

Ik heb even voor je gezocht op het internet over het programma. En ik ben ===>hier<=== op uitgekomen. Lees deze site even door, het ziet er uit als een zeer duidelijke en overzichtelijke site, waar je veel over het programma kan leren..

Succes! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Oke bedankt man ik ga eens even goed kijken :*D ! Top :cya:

meer hits?

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:
hallo . Ik hebh geen photoshop (Helaas) Mijn prograMMA heet photofiltre . Nou vind ik zelf dat ik daar niet echt slecht in ben (ahum) :puh: . Maar toch zou ik wel beter willen worden . Daarvoor wil ik graag nog even leren als het moet. Mijn vraag is heb je dit programma ook en kan je het heel goed . Zal je dan mij nog wat kunnen leren over de dingen die jij er knap eraan vind dat jij het kan (ALS ik het nog niet ken ) . Want de tuts van photofiltre zijn er wel maar niet signature of avatar gericht . Dat was het weer :cya:

Mijn vraag dus nog even snel : Kan er iemand een tut voor mij maken ?

Ik snap dat je graag beter wilt worden in Photoshop. Eigenlijk moet je best veel durven. Als je iets hebt ontworpen, moet je er even 10 seconden naar kijken en dan een ongelofelijke kritische mening geven. Soms ben ik een uur aan een ontwerp bezig en dan verwijder ik het weer gewoon omdat ik het niet mooi vind. Want als je ergens aan begint, begin je een stijl aan je ontwerp te voegen. Als je daar steeds maar verder in gaat blijft het dezelfde stijl, logisch. Maar soms is het iets té en kan je beter overnieuw beginnen. Dan creëer je weer een nieuwe stijl en denk je anders hoe je het wilt hebben. Eigenlijk moet het in jezelf opkomen dat 'als je een vierkantje (bijvoorbeeld..) daar plaatst, dan maakt een rondje erbij het nog mooier'.

Als je ergens mee bezig bent en je wilt het op een bepaalde manier hebben en het lukt niet, dan moet je toch alle moeite doen om het voor elkaar te krijgen. Voorbeeld: Als je tekst niet mooi lijkt en het is erg onduidelijk, probeer het dan iets groter, of typ het in hoofdletters. Je moet alles proberen.

Wat ik in het begin deed, is net zoals jou, tutorials volgen. Via de tutorials weet je wat bepaalde functies doen en hoe het lijkt. Door dit te onthouden wordt het ontwerpen steeds makkelijker. Het is ook belangrijk dat je verschillende tutorials volgt, dus niet alleen omdat het een mooie uitkomst heeft, maar om te testen wat jij mooi vind. Een tutorial is iets waar je van leert. Van iets waarvan je leert kan je altijd veranderen en je eigen stijl maken. Een eigen stijl is ook belangrijk. Een signature die bestaat uit een render en een grungy achtergrond heeft geen stijl (in mijn woorden dan..). Het is pas stijl als je er iets speciaals aan toevoegt of als je het echt op je eigen manier doet. Vaak moet de achtergrond bij de render passen. Als jij dat juist niet doet creëer je een stijl en dat lijkt meestal mooier dan een standaard signature.

[Het bovenstaande is mijn ervaring en mening..] ;)

Geplaatst:

Bedankt arjen . Idd ik moet ook niet te veel er maar van verwachten en ook grensen kennen . En meer tuts volgen ;)

Geplaatst:

Misschien kun je's kijken op dé tutorialsite. Namelijk Pixel2life. Daar vind je echt alles over photoshop en waarschijnlijk ook allerlei tuts over Photofiltre. Veel plezier ermee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...