joshoon Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Sinds kort krijgt ik met Internet Explorer 7 een Pop-up geopent, Hij is meestal Wit, maar soms zit er reclame in. Niet dat ik EI7 vaak gebruik, maar het is erg irrietant. Hier is er een screenshot van: Weet iemand mmischien hoe ik dit kan verdwijnen? want het is erg irrietant. btw: ik heb geen Windows Vista, dit is een skin Bewerkt: 1 januari 2007 door joshoon Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hallo,Sinds kort krijgt ik met Internet Explorer 7 een Pop-up geopent, Hij is meestal Wit, maar soms zit er reclame in. Niet dat ik EI7 vaak gebruik, maar het is erg irrietant. Hier is er een screenshot van: Weet iemand mmischien hoe ik dit kan verdwijnen? want het is erg irrietant. btw: ik heb geen Windows Vista, dit is een skin Heb ik ook welis, is bij zoveel websites, en IE7 is nog in Beta dus.... K Zou pop-up-blocker proberen... (niet dat die zoveel helpen) Marco. Reageren
Blink Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Heb je dit probleem alleen met IE 7 of ook met Mozilla Firefox? Staat je pop-up blocker wel aan? Hieronder heb ik even een screen voor je om te kijken of je pop-up block wel aanstaat: EDIT: marcogtafan, Internet Explorer 7 is een paar weken geleden officeel door Microsoft uitgebracht en dus niet meer Beta Bewerkt: 1 januari 2007 door Blink Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Heb je dit probleem alleen met IE 7 of ook met Mozilla Firefox? Staat je pop-up blocker wel aan?Hieronder heb ik even een screen voor je om te kijken of je pop-up block wel aanstaat: EDIT: marcogtafan, Internet Explorer 7 is een paar weken geleden officeel door Microsoft uitgebracht en dus niet meer Beta de final van ie7 zit toch bij vista ? Reageren
joshoon Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Nee, het is alleen met EI7, en Pop-Up blokkering staat al aan Reageren
Blink Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Heb je dit probleem alleen met IE 7 of ook met Mozilla Firefox? Staat je pop-up blocker wel aan? Hieronder heb ik even een screen voor je om te kijken of je pop-up block wel aanstaat: EDIT: marcogtafan, Internet Explorer 7 is een paar weken geleden officeel door Microsoft uitgebracht en dus niet meer Beta de final van ie7 zit toch bij vista ? Zoals Joshoon al vermelde is het een skin die hij gebruikt! Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Heb je dit probleem alleen met IE 7 of ook met Mozilla Firefox? Staat je pop-up blocker wel aan? Hieronder heb ik even een screen voor je om te kijken of je pop-up block wel aanstaat: EDIT: marcogtafan, Internet Explorer 7 is een paar weken geleden officeel door Microsoft uitgebracht en dus niet meer Beta de final van ie7 zit toch bij vista ? Zoals Joshoon al vermelde is het een skin die hij gebruikt! Weet ik.. maar bij de officiele final van vista zat ie7 final dacht ik.. maar was dus niet zo... nu weer ontopic Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Heb je die elke keer of is dit eenmalig? Ben je ook ingelogd als je dit krijgt of niet? Reageren
joshoon Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Heb je die elke keer of is dit eenmalig?Ben je ook ingelogd als je dit krijgt of niet? nee, ik krijg het elke keer. maar op alle sites. dus maakt niet uit of ik ingelogt ben. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Probeer is Firefox 2.0 of het dan ook gebeurt. Reageren
joshoon Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Probeer is Firefox 2.0 of het dan ook gebeurt. ik heb net al gezegt dat het daar niet in gebeurt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Niet gelezen, mijn excusses Installeer CrapCleaner te halen op http://www.ccleaner.com/ en zoek op problemen. Ook moet je dit even doen: Open CrapCleaner: Ga naar Opties Instellingen Kijk naar het onderdeel: Veilige Schoning Druk dan op veilige bestandsschoning (Langzamer) En dan: Dod Dit verwijdert onnodige onderdelen en problemen in het register die bijvoorbeeld een programma een foutief iets kan geven. Reageren
joshoon Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Niet gelezen, mijn excussesInstalleer CrapCleaner te halen op http://www.ccleaner.com/ en zoek op problemen. Ook moet je dit even doen: Open CrapCleaner: Ga naar Opties Instellingen Kijk naar het onderdeel: Veilige Schoning Druk dan op veilige bestandsschoning (Langzamer) En dan: Dod Dit verwijdert onnodige onderdelen en problemen in het register die bijvoorbeeld een programma een foutief iets kan geven. Toevallig had ik CCleaner al, Ik heb gedaan wat er staat van Supremecars. alleen dat Dod snapte ik niet, ik heb gewoon op opschonen geklikt. en ik zal zometeen wel even probleem oplossen doen. dus we zien wel als het terug komt. dan horen jullie hier wle van me verder bedankt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Dod is sterk aan te raden joshoon. Ik zal je uitleggen waarom, wanneer je dod inschakeld kan Amerika's CIA of iets dergelijks het niet meer terug vinden wat jij op internet hebt uitgespookt. Heb je deze optie niet? Moet je de nieuwste versie draaien, dan moet hij als het goed is wel werken. Probeer ook Regseeker: Waar vind je Regseeker? http://www.hoverdesk.net/freeware.htm Hoe werkt RegSeeker? Regseeker is een handig programmatje, die de register sleutels verwijdert hoe verwijder je ze: Start RegSeeker op ga naar Opschonen Register: Druk daarna op Ok. Hij gaat nu zoeken wanneer hij alles gevonden heeft wat weg kan, zie je dat er vele sleutels in het scherm komen. Druk nu op Alles selecteren = en weer Alles selecteren Druk op een sleutel met je rechtermuisknop klik nu op: Verwijder geselecteerde Item(s) Gefeliciteerd je register is schoon. Dit is nog niet alles. Ga nu naar: Geinstalleerde software, Nu zie je alle software die je hebt geinstalleerd, meestal zitten er ook nog sleutels bij die weg kunnen, die kan je nu dus simpel weggooien. (Soms blijft er ook een software bestand bij Software in configuratiescherm staan, hiermee haal je het weg) Ga weer naar: Geinstalleerde Software, Druk nu op Fouten in- en deinstallatie verwijzingen, als je niks ziet is het in orde zie je wel wat kan je deze op de zelfde manier als het register verwijderen. Druk nu op Opgestarte Programma's Nu zie je alles wat mee draait bij het opstarten, als je iets wilt uitschakelen kan je het simpel verwijderen. Let Op: Niet alles kan je verwijderen sommige draaien mee van Windows, gooi je deze weg, draait het niet meer mee en kan het de Prestaties van je Systeem verschlechten. Bij Geschiedenis kun je alles van wat je gedaan hebt op internet verwijderen. Dit was De les over Regseeker Vragen kunnen altijd gesteld worden. Wat kan je nog meer: weg gooien Natuurlijk zijn er altijd nog meer dingen die je weg kan gooien. 1 Ding kan je altijd doen dat is je Prefetch map leegmaken LET OP: gooi alleen de inhoud weg niet de map zelf Hoe maak je je map leeg: Ga naar Start => Deze Computer => Station ''X'' (De schijf waar bij jouw windows opstaat, is standaard Station C) => Windows => Prefetch Maak deze map nu leeg door middel van Ctrl+a en bestand => Verwijderen. (Kan ook met sneltoets Delete) Nu is je Prefetch leeg. De dingen die Windows weer nodig heeft zet hij vanzelf weer terug, dit spaart soms wel wat ruimte maar niet veel. Dit hoeft niet elke week, doe het om de 4 Maanden meer dan genoeg. Gekopieerd van: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=31674&hl= Even over die Prefetch: Die map heeft vaak nog oude bestanden erin dus kan ook problemen opleveren. Bewerkt: 1 januari 2007 door -supremecars- Reageren
joshoon Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 k heb dat Dod gevonden. nu ga ik opnieuw opschonen. dus bedankt. en dan zal ik nog testen of ik die pop-up nog krijg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.