sam-hendrix Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hallo Ik wil zelf herkenningspunten op de mao van SA zetten. Een soort puntjes die je zelf kan plaatsen. Op de pc met T. Maar ik wil dat ik er meerdere kan plaatsen en dat ze ook blijven staan. het is ook leuk als ik er zelf een icoon voor kan maken. Ik wil dus herkeniingspunten maken voor de brandweerkazerne's en politiebureau's en dat soort dingen. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?? Sam Reageren
Black Force Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ja dat kan ik. ik zal hieronder een beetje uitleggen wat je moet doen. eerst: * download de SA mission builder * start SA mission builder * open dan met de SA mission builder de main.scm of de main.txt zoek dan naar mission 0 door middel van alt F3. druk F3 totdat je deze regel tegenkomt. ;-------------Mission 0--------------- ; Originally: Initial 1 dit laten we even, maar stuit de mission builder niet af. nu gaan we eerst de coordinaten uit het spel halen met behulp van de SA place maneger, als je deze nog niet hebt moet je deze downloaden, via google is ie wel te vinden. start nu SA op en loop met CJ naar de plek waar jij het stipje op de kaart wil plaatsen. druk dan op de windows toets zodat je weer naar het bureablad gaat. nu start je de place maneger op en druk op add place. nu krijg je een klein schermpje te zien, druk nu op click here to insert your current ingame location. nu krijg je de coordinaten te zien van waar jij nu in het spel staat. nu druk je op add place en je coordinaten zijn opgeslagen. nu gaan we weer verder met de mission builder. we waren bij de volgende regel ;-------------Mission 0--------------- ; Originally: Initial 1 zet nu onder :INITAIL 1 neer: 04CE: $icon1 = create_icon_marker_without_sphere 27 at X Y Z nu leg ik alles even uit: 04CE: is een opcode, dan weet de missionbuilder wat er gedaan moet worden, namelijk een marker op de kaart gezet worden. $icon1: hier kan je alles invullen wat je wil, alleen het mag nog niet door Rockstar zijn gebruikt, Rockstar gebruikt alleen maar cijfers dus icon1 bestaat zeker nog niet. create_icon_without_sphere: dit een commando, die een puntje op de kaart neerzet, hij zet echter geen sphere neer. een sphere is zo'n rood rondje waar je een missie in start. X = hier zet je jouw X coordinaat neer uit de place maneger Y = hier jouw Y coordinaat uit de place maneger Z = hier jouw Z coordinaat uit de place maneger. als je hierna nog vragen hebt, stel ze gerust, geen probleem. succes ermee, markps3fanman Reageren
sam-hendrix Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Hoi heel erg bedankt voor je reactie. Ik snap het helemaal, alleen er is een probleem: ik kan de SA mission builder nergens vinden en de SA place manager ook niet. Kan je me vertellen waar ik ze kan downloaden? Sam Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Had je kunnen vinden door simpel te Googlen. San Andreas Mission Builder V0.33 San Andreas Place Manager De San Andreas Place Manager staat zelfs in de GTAGames/GTAForum Download database. Gewoon wat zoeken, de volgende keer. Vriendelijke groeten, DaBeast Edit:@ Martijntje: Ik was eerder aan het posten hoor . Bewerkt: 4 januari 2007 door DaBeast Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Dat kan ik wel voor je doen. SA Place Manager. Sa Mision Builder. Succes. [Edit] Waar kom jij ineens vandaan Dieter. Bewerkt: 4 januari 2007 door PizzaTonno Reageren
sam-hendrix Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Hoi Bij de SA mission builder loop ik al tegen een probleem op. Als ik iets wilt openen vraagt ie wat ik wil openen: main.scm natuurlijk. Maar zodra ik daar dubbel op heb gelikt komt er: Select Destination Path. Wat moet ik daar kiezen? Sam Bewerkt: 4 januari 2007 door sam-hendrix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.