Jump to content

ff een vraagje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn zeer veel plekken om in de blue hell te komen. Gebruik alleen al eens de zoekfunctie! Of gewoon eens even googlen :bier: Ik weet dat er eentje is bij de ProLaps in Los Santos (onder het afdakje, jetpack cheat gebruiken) en in Mulholland, bij je Savehouse, achterom in de hoek bij het zwembad. Om in de blue hell te blijven moet je wel de jetpack hebben, anders zul je vallen en weer respawnen op straat ;)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
waar kan je in san andreas in de blue hell komen :?

Op WikiGTA kan je van alles vinden over de Blue Hell, en de Hidden Interiors. Ik raad je aan dat allemaal eens door te lezen, het is namelijk erg leuk om eens uit te proberen. Misschien kan je ook nog wel wat met dit topic, gemaakt door Jarno. Daar wordt ook nog het één en ander uitgelegd.

Door met de Jetpack in de Ganton Gym omhoog te gaan...

Kijk voor meer info hier: Hier dus...

Kijk voor meer info hier: ^Hierboven^

Verkeerd :@.

Ik was met het Hidden Interios Univers in de bonen...

Bewerkt: door VWO-er
Door met de Jetpack in de Ganton Gym omhoog te gaan...

Kijk voor meer info hier: Hier dus...

Dan ga je niet naar de Blue Hell, maar naar de Hidden Interior World Ganton Gym Hemel.

De Blue Hell zit onder San Andreas, het is datgene waar de mappen op gebouwd zijn.

Als je goed kijkt zie je soms ook blauwe kiertjes in de grond, de Blue Hell.

Als je hier wil komen (al snap ik niet wat je er in vredesnaam wilt, je kan er niks doen behalve vallen), moet je een plaats in de grond vinden waar je doorheen kan vallen.

In de Blue Hell zijn ook geen interiors te vinden.

Bewerkt: door Lance Dance
Als je hier wil komen (al snap ik niet wat je er in vredesnaam wilt, je kan er niks doen behalve vallen), moet je een plaats in de grond vinden waar je doorheen kan vallen.

Vergeet je soms dat er jetpacks zijn :puh:

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Vergeet je soms dat er jetpacks zijn :puh:

Nogmaals, de Blue Hell zit onder San Andreas. Dus als jij er met een Jetpack kan komen, ben je een knappe kerel.

Geplaatst:

Ik weet heel weinig af van het Hidden Interior Universe, Blue Hell etc. etc. Maar ik had laatst wel een hele rare ervaring in het spel. Ik heb inmiddels al 't 1 en ander gelezen en nu heb ik het vermoeden dat ik in een verborgen 'deur' ben gevallen van zo'n verborgen ruimte (hell). Ik heb even een kaartje gemaakt met globaal de plaats (bron). Komend vanaf het noorden over het gras naar het zuiden naar de lantaarnpaal toe, foto 1 voordat ik erin liep.

foto 1

Vlak voor de lantaarnpaal viel ik naar beneden, ik had geen jetpack, en kwam vervolgens een paar honderd meter verder weer terug in het spel, foto 2, het rode vlak is de plaats waar ik weer terugkwam.

foto 2

Is hier meer van bekend? Was dit een toegang die al bekend was, want ik hoor de meeste het hebben over een afdakje en binnen bij de Ganton-gym. Ik weet er te weinig van om dit zelf te onderzoeken dus ik hoop binnenkort hier meer over te horen :bier: .

Geplaatst:
[...]

Vergeet je soms dat het Area 69 interieur in de Blue Hell zit?

Geplaatst:

[...]

Lol, veels te ingewikkeld :t

Ik heb bijna al die pagina's gelezen, maar ik vind het maar ingewikkeld :N

Achja ik wil er toch nog niet naartoem de speelwereld is groot genoeg :roll:

:) Je moet er eens met je jetpack ingan :)

kan je lekker onder SAn Andreas VLiegen

kn er mij iemùand zeggen hhoe je in de interieuer komt vn area 69? wat da ook mag zijn :puh:

ajhaj das da een met dat schietkanon zekers :)

Edit => ikk ben nu onder SA aant vliege en nu ben ik bij dat Area 69 gedoe maar kan je daar ook zonder euh jetpack komen zonder cheats ofzo wnt ik vind dat wl een s interesant om te bekijken

whaa :) ik zit daarin :) kan er mij iemand vertellen wwat daar eigelijk de bedoeling van is van Area 69

ah oke mrci

Bewerkt: door The Peppers
Geplaatst:

[...]

Wat babbel je? Area 69 is geen interior. Het gebruikt geen marker om binnen te komen, wat betekent dat als je door die rode deur heen zou kunnen lopen, dat je dan meteen in Area 69 zou zijn.

Area 69 zit dus inderdaad in de Blue Hell, , maar het geld niet als een interior, het is hetzelfde als alle andere plaatsen in GTA SA die niet binnen zijn.

Geplaatst:

In de missie Black Project ga je door die grote rode deur of door dat lucht ventiel.

Area 69 zit precies achter die deur, als je er doorheen kon lopen kon je dus in Area 69 komen.

Area 69 zit dus ook precies onder die lucht ventilatie, en onder dat luik waar je doorheen vliegt als je in de missie Black Project met de Jetpack ontsnapt.

Met andere woorden, Area 69 heeft geen marker (gele pijl bij deuren) nodig om binnen te komen, dus zit het in de Blue Hell, dus is het geen (Hidden) Interior.

Ik wil niet veel zeggen maar 't is Nederlands.... Je kan er niet via zo'n rood vakje binnen komen zoals bij een huis. Als je dit weet kan je alles wel "vertalen" Maar als je een Beetje gtasa fan bent dan moet je het zonder al kunnen weten.

Btw. Kijk s.v.p naar je eigen post en niet naar iemand anders zijn.

kn er mij iemùand zeggen hhoe je in de interieuer komt vn area 69? wat da ook mag zijn

ajhaj das da een met dat schietkanon zekers

Is dat Nederlands ?

Groetjes,

EDIT: Krijg nou wat xD 7 sec te laat ^^

Bewerkt: door jovu123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...